Portal za društvena i kulturna pitanja. I svijet koji dolazi.

Telegram partner

U suradnji s

U suradnji s Mediavision

U Dubrovnik dolaze najveći medijski stručnjaci u svijetu. Otkrit će budućnost TV industrije

Deveto izdanje NEM-a donosi premijere novih serija, predstavljanje nove zakonske regulative i više od 50 govornika

FOTO: Promo

Stvaranje platforme na kojoj se medijski, telekomunikacijski i marketinški stručnjaci mogu upoznati, prezentirati svoju tvrtku, podijeliti svoje znanje i iskustvo te sklopiti nove poslove. Glavna je to ideja četverodnevnog eventa NEM Dubrovnik koji će se po deveti put, od 6. do 9. lipnja, održati u Hotelu Dubrovnik Palace.

Jedan je to od omiljenijih europskih evenata posvećenih televiziji i videu. Ove godine okupit će više od 800 sudionika te više od 50 predavača. Iako je primarni fokus eventa na srednjoistočnu Europu, dolaze stručnjaci iz svih zemalja kontinenta i, naravno, SAD-a.

Svake godine sve veći

„Očekujemo najveći market do sada, najveći broj govornika i najveći broj screeninga odnosno premijera serija. Dovodimo govornike i tvrtke koji se po prvi puta pojavljuju u našoj regiji. Iznimno smo ponosni što međunarodno priznate tvrtke iz raznih dijelova svijeta prepoznaju važnost NEM-a“, rekao je Ivan Ljubičić, managing director agencije za marketing i TV industriju Mediavision koja organizira NEM Dubrovnik, događaj koji poznat i pod imenom “TV market with a view”.

Event je dosta narastao kroz godine, dodaje, te vjeruje kako će prestići razinu na kojoj je bio prije pandemije. Tijekom osam NEM Dubrovnik izdanja stvorila se snažna mreža tvrtki koje podržavaju ovaj TV market, a koji se s vremenom istaknuo kao važna platforma za medijske i telekomunikacijske stručnjake.

Ivan Ljubičić

Zvučna imena govornika

Dio sadržaja odvijat će se na otvorenom, odnosno plaži i krovu hotela, a dio na zatvorenom. Ono po čemu je NEM još privlačan jest što na jednom mjestu okuplja svjetske stručnjake koji daju sasvim drugačiji i novi uvid u svijet televizije.

“Možemo se pohvaliti kako će ove godine sudjelovati brojna zvučna imena kao što su ZDF Studios, Eutelsat, AMC, BBC Studios, ITV Studios, Beta Film, Telekom Srbija, Atresmedia, Antenna Studios, Blue Ant Media, SPI i mnogi drugi. Također, jedna od govornica bit će i María Valenzuela. Ona je General Manager u Movistar Plus+ International division”, kazao je Ljubičić.

Zanimljivi paneli

Ono što će, među ostalim, obilježiti drugi dan je panel “View from the top in TV industry”. Zanimljivi sudionici iz svijeta medija pokušat će dati odgovore na pitanja o poslovnim praksama i vrijednostima u njihovim impresivnim karijerama, ali i o promjenama koje su se dogodile na tržištu.

Moderatorica će biti Kasia Madera, renomirana novinarka BBC World News, a panelisti će biti Hans Troelstra, CEO M7 Group i Christoph Limmer, Executive Vice President, Video Services and Regional Vice President Eastern and Central Europe u tvrtki Eutelsat te Branko Čakarmiš, General Director u PRO PLUS-u.

NEM Dubrovnik 2022 Promo

Važnost pouzdanog informiranja

Valja spomenuti i panel “FTA’s key role in a crisis” gdje će se Robert Šveb, General Director na HRT-u, Dražen Mavrić, Head of the Management Board na Novoj TV i Matthias Settele, General Director TV Markíza and Member of the Editorial Board u CME-u dotaknuti važnosti kvalitetnog i pouzdanog izvještavanja.

Trećeg dana će se održati i diskusija pod sponzorstvom Prve TV nazvana “Is FTA still the best way to reach a mass audience?” kroz koju će se govornici dotaknuti pitanja hoće li doći do točke prijeloma koja će odrediti pomak s nacionalnih televizija na druge načine oglašavanja.

Nova zakonska regulativa

NEM će ove godine poslužiti kao platforma za najavu novih zakonskih regulativa u elektroničkim medijima. On će u velikoj mjeri utjecati na cijelu industriju i domaće tržište elektroničkih medija.

“Poseban program koji smo nazvali “New law in Croatia” se sastoji od prezentacija, panela i networking događaja koje se održavaju pod pokroviteljstvom Hrvatskog audiovizualnog centra (HAVC), Agencije za elektroničke medije (AEM) i Ministarstva kulture i medija Republike Hrvatske”, rekao je Ljubičić.

Govor će održati i ministrica Nina Obuljen Koržinek, a ono što će posebno biti interesantno u sklopu programa jesu primjeri iz prakse ulaganja europskih operatera u originalnu lokalnu produkciju. Sudionici programa će također biti A1 Hrvatska, Hrvatski Telekom i Telemach Hrvatska.

Premijere i kokteli

NEM je za svoje sudionike pripremio i zabavu te opuštanje uz bazen ili pak na krovu hotela. Domaćin prve večeri je produkcijska kuća ZDF Studios, a u ime tvrtke će govor održati Robert Franke, Vice President Drama i Mirela Nastase, Director Drama. Najavili su kako goste očekuje iznenađenje na platnu, odnosno ekskluzivna premijera.

Beta Film je pak obećao dobru zabavu drugog dana NEM-a kada se očekuje još jedna premijera na stjenovitoj plaži. Program će voditi naša ugledna televizijska novinarka Antonija Mandić.

Sudionici će imati priliku i upoznati prekrasnu jezgru Dubrovnika, odnosno Stari grad, kroz treću večer koju će omogućiti Telekom Srbija u legendarnom clubu Lazareti.

Uloga tehnologije u TV industriji

Osim kvalitetnog sadržaja, prezentacija, rasprava, zanimljivih sugovornika i zabave, ljubitelje tehnoloških inovacija će zasigurno razveseliti i prezentacije tech tvrtki Vionlabs, Brightcove, Whip Media, Comcast, Canon i Zattoo.

Detaljniji raspored događanja i govornika može se pronaći ovdje.


Sadržaj nastao u suradnji s agencijom Mediavision.