Portal za društvena i kulturna pitanja. I svijet koji dolazi.

Telegram partner

U suradnji s

U suradnji s tvrtkom A1

Već 25 godina bave se opremanjem interijera. Otkrili su nam par trikova za brže radove i niže troškove

O trendovima i dobrim praksama razgovarali smo s Ines Volf Kordić, voditeljicom marketinga tvrtke Cadoro

FOTO: Cadoro

Stakleni detalji, zaobljeni namještaj, mramor i topliji tonovi četiri su karakteristike u uređenju interijera koje u posljednje vrijeme rado biraju mnogi zaljubljenici u eleganciju.

Oni su obilježili 2022. godinu, a u nadolazećoj će biti pak novih, možemo reći i dosta hrabrih, trendova.

“Na ovogodišnjem međunarodnom milanskom sajmu namještaja Salone del Mobile bilo je puno detalja u narančastim tonovima kao i efekta metala na drvenom namještaju”, kaže Ines Volf Kordić, voditeljica marketinga tvrtke Cadoro.

Ormari i kuhinje u neutralnim bojama

Tvrtka iz Rijeke dizajnom interijera bavi se 25 godina, otkrili su nam koji će se noviteti preseliti u domove diljem svijeta.

“Klijenti velike stvari poput kuhinje i ugradbenih ormara najčešće biraju u neutralnijim bojama, a kroz detalje, kao što je  uzorak Golden Calacatta za stolove i radne plohe u kuhinji, prostoru daju svoj osobniji potpis”, govori naša sugovornica.

Dodaje kako su sve zastupljeniji i intenzivniji efekti mramora za pločice, blagovaonske stolove i kuhinjske radne ploče.

Ines Volf Kordić, voditeljica marketinga tvrtke Cadoro Karlo Čargonja

Treba nam brza i stabilna veza

U dva i pol desetljeća rada, tvrtka je ispratila mnogobrojne trendove na dizajnerskoj sceni. No, jednako tako ih je implementirala u svoje poslovanje u vidu novih tehnologija.

Za rad u programima 3D vizualizacije, tvrtki je potreban brz internet i stabilna 5G mreža. Kad su tek počinjali s radom, sve su vizualizacije crtali rukom.

“Još imamo puno drvenih bojica iz tog doba. Kasnije smo se počeli koristiti programima koji su ubrzavali proces, ali nisu toliko detaljno prikazivali prostor kao što je to moguće danas”, kaže naša sugovornica.

Autor fotografija salona je Karlo Čargonja Cadoro

Danas je sve brže i preciznije

Osim što ubrzavaju proces izrade ponude, današnji programi smanjuju mogućnost krivog izračuna.

“Nekad je komunikacija sa stranim klijentima i partnerima, koji nisu u mogućnosti doći u naš salon, izgledala bitno drugačije. Danas je sve puno jednostavnije”, govori dodajući da pomoću 5G interneta, s raznih lokacija mogu raditi jednako brzo kao i u salonu.

Za bolje poslovanje malih poduzetnika

Prepoznavši potrebe malih poduzetnika, A1 Hrvatska u svojoj ponudi ima brojne usluge kako bi olakšala i unaprijedila poslovanje malih poduzetnika diljem zemlje.

Tako je pouzdana i sigurna A1 fiksna mreža postala i najveća u Hrvatskoj s više od 600 tisuća obuhvaćenih kućanstava i poslovnih ureda.

Unutar svojih mobilnih usluga nude neograničene razgovore u svim tarifama, 5G povezanost i neograničen internet što čini temelj bezbrižnog poslovanja svakog poduzetnika.

Autor fotografija salona je Karlo Čargonja Cadoro

Dostupni su razni paketi

Za one koji su u potrazi za ozbiljnijim paketom, tu je Officebox – Internet koji možete ponijeti sa sobom. Unutar osnovnog paketa, Officebox nudi 5G i 4G+ mobilnu povezanost i 500 ili 600 GB interneta.

Unutar većeg paketa Officebox Ideal nalazi se i A1 Net Protect koji štiti korisnički mobitel i ostale uređaje od špijunskog softvera, mrežnih prijevara i zlonamjernih web adresa dok su na A1 mobilnoj mreži.

Iskoristiti tehnologiju u planiranju

Riječka tvrtka tehnologiju koristi kontinuirano za pristup bazama potrebnim za izradu ponude, raznim programima koji služe za 3D vizualizaciju interijera i komunikaciju s klijentima.

“Imamo puno klijenata koji nisu u Hrvatskoj i putem video poziva možemo definirati sve detalje prije opremanja kompletnog interijera”, govori naša sugovornica.

Mogu ih, dodaje, online provesti kroz salon i predložiti rješenja bez potrebe da dolaze u Rijeku, što je zaposlenim ljudima itekako važno.

Stosa Cucine Cadoro

Valja planirati unaprijed

Vizualizacija prostora je nužna kako bi se osmislila povezana cjelina. Najbolje je početi planirati već pri kupnji ili izgradnji objekta, ovisno o klijentovim željama i namjeni prostora.

“Na taj način možemo rasporediti namještaj, imati pravovremene intervencije u prostoru, odabrati materijale i dobiti konačan rezultat s kojim će klijent u konačnici biti zadovoljan”, smatra naša sugovornica.

Kako izbjeći nepotrebne dodatne troškove?

Bez obzira na nadolazeće trendove, definitivno je potrebno pratiti neke osnovne korake kako bi se izbjegle početničke greške u uređenju.

Najvažnije je, savjetuju iz tvrtke Cadoro, dobro isplanirati prostor i precizno razmjestiti namještaj.

Tako se izbjegavaju suvišni troškovi premještanja instalacija ili čak naknadnog rušenja zidova, posebno kod kuhinja.

Ditre Italia Cadoro

Problemi kod pozicioniranja

“Idealno je savjetovanje s dizajnerom interijera  započeti već pri kupovini ili izgradnji nekretnine. Tako se na vrijeme predviđa veličina namještaja”, kaže Ines.

Primjerice, opremali su luksuzne stanove u koje se nije mogao smjestiti standardni krevet dimenzija 180X200 centimetara zato što vrata spavaće sobe nisu pravovremeno pozicionirana.

Dakle, planiranje je ključ dobrog dizajniranja prostora za život i rad, a pomoću današnje tehnologije, sve se to može lako odraditi. Čak i na daljinu.


Sadržaj nastao u suradnji s tvrtkom A1.

Telegram Klub kolaž Telegram Klub kolaž
Telegram Klub logo

Klub ekskluzivnih ponuda, pogodnosti i popusta,
samo za pretplatnike Telegrama.

Saznajte više