Ovaj hrvatski brend primjer je društveno odgovornog poslovanja

Povodom Nacionalnog dana borbe protiv nasilja nad ženama, Skintegra je četvrti put zaredom provela svoju društveno odgovornu kampanju

FOTO: PR

Biti žena, bez podrške i u teškoj životnoj situaciji, zastrašujuća je i socijalno izolirajuća situacija koja često dovodi do najekstremnijih oblika rodno uvjetovanog nasilja. Iako godina nije završena, već tijekom kolovoza primjetan je trend porasta femicida naspram 2021. godine. Alarmantna je ovo statistika ako se uzme u obzir kako Hrvatska po broju stanovnika ima duplo veći broj slučajeva femicida od, primjerice, Francuske – no o tome se gotovo nikada ne priča.

22. rujna Dan borbe protiv nasilja nad ženama

“Sigurne kuće su mjesto gdje žene mogu potražiti zaštitu, a svatko od nas može im pomoći, barem u vidu moralne podrške i educiranosti o ovoj temi koja se ne smije gurati pod tepih. Humano je pružiti ruku najranjivijim članovima našeg društva. Ova pitanja nisu privatna stvar, ne događaju se negdje drugdje i nisu iskorijenjena, već predstavljaju aktualni, rastući društveni problem koji se tako mora i adresirati”, naglašavaju iz Skintegre.

Osnažujući žene koje su imale hrabrosti potražiti za sebe i svoju djecu bolje sutra, osnažujemo ženu u sebi

Skintegra je štićenicama, kao i svake godine dosad, uputila pismo podrške i pritom donirala svoje proizvode te knjige za djecu, čime su nadogradili biblioteke donirane prošle godine u sklopu iste akcije.

22. rujna Dan borbe protiv nasilja nad ženama

“Mali rituali koji vraćaju normalnost u teškim situacijama potrebni su svakoj ženi. Začudili biste se koliko nešto poput kozmetike može napraviti razliku, koliko se štićenice vesele ovakvoj “banalnoj” stvari. U sigurnoj kući ili u sigurnosti doma, sve žene jednako su vrijedne ljubavi, bogate duhom, snažne. Ponosni smo što možemo slaviti tu činjenicu”, istaknuli su iz Skintegre.