Ajoj, došli smo do ove faze: Bernardić sugerira da je žrtva urote, ankete lažu da je nepopularan

SDP je upravo na Twitteru objavio snimku u kojoj se njihov šef obračunava s anketama

SDP je upravo objavio snimku pomalo nevjerojatnog istupa njihovog predsjednika u kojem je napao agencije koje istražuju javno mnijenje. Gospodin Davor Bernardić u svom istupu aludira da je žrtva urote i da agencije, zapravo, manipuliraju rezultatima ankete kako bi se “prikrio nerad Vlade”. “Kako je moguće da Ipsos puls i 2×1 komunikacije objavljuju različite rezultate?”, rekao je Bernardić, nakon čega se pozvao na tekst Jutarnjeg lista u kojem je pisalo da će Vlada potrošiti 600 tisuća kuna na angažiranje agencija za istraživanje javnog mnijenja.

“Tražimo da se objavi koje će agencije raditi za Vladu te da same agencije objave da rade za Vlade kako ne bi bilo sukoba interesa i kako se ne bi stekao dojam da se manipulira rezultatima istraživanja javnog mnijenja, tj. da rezultati ne idu u korist HDZ-a i vladajućih, bilo da se pumpa rezultat ili ublažava pad”, kazao je Bernardić.

Istup nakon novog istraživanja prema kojem SDP pada

Bernardić se na ovaj istup odlučio nakon što su stigli rezultati Crobarometra koji je radila agencija Ipsos i prema kojem popularnost SDP-a nastavlja padati pa su travanj završili na 18 posto. Druga agencija koju Bernardić spominje je 2×1 komunikacije koju vodi Robert Bosak, prijatelj bivšeg predsjednika HDZ-a Tomislava Karamarka.

SDP prema njihovom istraživanju stoji nešto bolje, imaju 21,16 posto, i oko 4 posto manje od HDZ-a. Prema rezultatima Crobarometra, njihov zaostatak za vodećim HDZ-om dvostruko je veći.

Mali napad na renomiranu agenciju Ipsos

U snimci koja traje gotovo dvije minute, predsjednik SDP-a Bernardić govori i o tome kako istraživanja rejtinga političkih stranaka u Hrvatskoj nisu regulirana te da ne postoji tijelo koje bi im davalo smjernice kako objavljivati rezultate. Bernardić u nekoliko navrata insinuira na moguće manipulacije, ali na kraju ipak slavodobitno zaključuje da SDP “bez obzira na nedostatak jasnih pravila igre i nadzora, nastavlja raditi na rješenjima problema građana i razvoja naše zemlje, s pogledom u budućnost.”

“A građani će kad budu izbori znati prepoznati novu snagu SDP-a”, optimistično završava svoju neobičnu video poruku Bernardić. Ovaj istup mogao bi se, zapravo, protumačiti kao mali napad na renomiranu agenciju Ipsos koja godinama za Novu TV radi istraživanje CroBarometar, obzirom da se na rezultate ove druge, 2×1 komunikcije, SDP pozvao jutros u svojoj objavi na Twitteru.