Portal za društvena i kulturna pitanja. I svijet koji dolazi.

Politika & Kriminal

Apsolutno genijalno. HZJZ dao bivšoj HDZ-ovoj ministrici 188.000 kn za promociju cjepiva

Vrijednost projekta bila je taman tolika da se nije moralo ići na javni natječaj

Krunoslav Capak, ravnatelj HZJZ-a i jedan od najistaknutijih članova Nacionalnog stožera civilne zaštite, koji je usto i član HDZ-a, dodijelio je posao reklamiranja cijepljenja na društvenim mrežama HZJZ-a tvrtki još jedne istaknute HDZ-ovke. Posao je dobila Bianca Matković, bivša ministrica u mandatu Ive Sanadera, otkriva Durđica Klancir s portala Net.hr.

Takozvani pozivni natječaj za promociju projekta “Misli na druge, cijepi se” na društvenim mrežama HZJZ-a raspisan je prije desetak dana. Projekt će trajati šest mjeseci, a u oči posebno upada to da je njegova vrijednost bila 195 tisuća kuna. S obzirom na to da je riječ o pozivnom natječaju vrijednosti manje od 200 tisuća kuna, prema Zakonu o javnoj nabavi ne mora se ići na javni natječaj preko službenih stranica javne nabave. U slučaju takve procedure, ponude bi se dostavljale online i javno otvarale, pa bi kontrola čitavog procesa bila nešto veća, objašnjava Klancir.

Reklamna kampanja u trenutku kada traje navala na cijepljenje?

Novinarka Net.hr-a u dodjeli ovog posla pronalazi još sumnjivih mjesta. Piše da je sve skupa odrađeno vrlo brzo, te ističe kako je Capak 12. veljače potpisao je dokument u kojem je odabrana ponuda tvrtke Media front d.o.o., upravo zato što je imala najbolji “kreativni koncept kampanje”. To je stavka natječaja koja ovisi o subjektivnoj procjeni članova komisije, inače zaposlenika HZJZ-a, dakle, djelatnika podređenih Capaku. Kako posebno zanimljiv detalj Klancir ističe to da je unosan posao reklame cijepljenja tvrtki istaknute HDZ-ovke dodijeljen u trenutku kada u Hrvatskoj cjepiva nema ni približno dovoljno.

Vlasnica pobjedničke tvrtke je Bianca Matković, koja se povukla iz aktivne politike i posvetila biznisu. Političko umirovljenje ipak je ne sprječava u tome da javno hvali rad premijera Andreja Plenkovića i Nacionalnog Stožera, komentira Klancir, pa citira hvalospjeve kojima je Matković zasula rad tog u javnosti često kritiziranog tijela. Sada je kao poduzetnica, prema odluci komisije HZJZ, svojim kreativnim rješenjem pomela konkurenciju i dobila posao promoviranja cijepljena protiv koronavirusa, za iznos od 188 tisuća kuna neto, odnosno 235 tisuća kuna bruto, zaključuje Klancir.

Telegram Klub kolaž Telegram Klub kolaž
Telegram Klub logo

Klub ekskluzivnih ponuda, pogodnosti i popusta,
samo za pretplatnike Telegrama.

Saznajte više