Banožić se javio na Facebooku. Hrabro poručuje da neće popustiti pritiscima 'isfrustriranih kompleksaša'

Danas su otkrivena ministrova dva problematična leta vojnim zrakoplovom

09.09.2021., Gospic - Svecano obiljezavanje 28. obljetnice vojno redastvene operacije Medacki dzep.  Photo: Marko Dimic/PIXSELL
FOTO: Marko Dimic/PIXSELL

Nakon što je danas procurila nova neugodna priča za ministra obrane Maria Banožića, u kojoj je otkriveno da je dva puta letio vojnim zrakoplovom iz Zemunika u Zagreb, javio se i sam ministar. Kaže da se ulaže “nevjerojatno puno truda da mu se bilo što pronađe”.

“Poručujem im – uzalud vam trud svirači. Sve što radim, radim po zakonu i u interesu Republike Hrvatske. Nećete me zastrašiti i neću popustiti pritiscima isfrustriranih kompleksaša i lobija kojima sam trn u oku”, napisao je ministar na svojem Facebook profilu.

Zanimljiva je ova orkestrirana kampanja. Nevjerojatno je koliko truda ulažu da mi bilo što pronađu. Poručujem im -…

Posted by Mario Banožić on Friday, November 19, 2021

Ministar je letio dva puta

Podsjećamo, ministar je ovog ljeta dva puta letio vojnim zrakoplovom Pilatus na relaciji Zemunik-Zagreb. Prvi puta je letio na sastanak u Zagreb, a drugi puta se vraćao sa sastanka u Zemuniku. Pri prvom letu 12. kolovoza, koji se dogodio tijekom ministrovog godišnjeg odmora, pilot je ministra čekao na pisti sedam i pol sati, da bi ga na kraju vratio na Zemunik. Drugi put je letio 20. kolovoza, no tada se zrakoplov odmah vratio.

Banožić je oba puta letio švicarskim turbo-prop zrakoplovom Pilatus PC-9 392., eskadrile 93. Zračnog krila HRZ-a, koji se koristi za obuku pilota, a njime leti i akrobatska grupa “Krila Oluje”. Dakle, riječ je o dvosjedu koji nije predviđen za putnički promet, već je predviđen pilota i kopilota, odnosno instruktora letenja i učenika.

Ubrzo su reagirali iz MORH-a, pa su izjavili kako su oba leta realizirana u sklopu planirane obuke pilota te bi se odvili i bez prisustva ministra. Napomenuli su i kako je sat leta Pilatusom deseterostruko jeftiniji od sata leta helikopterom, kojih tada nije bilo jer su gasili požare.