Britanski bloger koji je HTZ-u objasnio što loše rade, pa su ga tužili, sad je pokrenuo turistički portal na 15 jezika

Otkrio je kako je u portal uložio manje od 5000 eura

FOTO: Facebook

Novi turistički portal www.total-croatia.com o hrvatskim destinacijama na 15 jezika predstavljen je u ponedjeljak u Dubrovniku, a cilj mu je da svi koji planiraju odmor u Hrvatskoj s lakoćom i na jednom mjestu mogu pronaći sve potrebne i korisne informacije.

Taj portal predstavili su kao novu web platformu s različitim informacijama o Hrvatskoj na hibridnoj konferenciji za medije (uživo i online) njegov osnivač Paul Bradbury, Britanac koji već godinama živi u Hrvatskoj i promovira je te komunikacijski stručnjaci Krešimir Macan i Nikolina Vicelić, koji su taj portal nazvali i “nacionalnim turističkim portalom”.

Bradbury je široj javnosti postao poznat nakon što ga je tužila Hrvatska turistička zajednica koja od njega traži 100.000 kuna odštete zbog satiričnog memea – Croatia full of uhljebs, te kritika koje je za Index iznio na njihov račun.

Mnogi žele posjetiti Hrvatsku, ali nemaju prave informacije

Bradbury je na predstavljaju kazao kako je portal dio obitelji Total-Croatia-News (TCN), u sklopu kojeg već oko 18 godina objavljuje članke, vijesti i ostalo o Hrvatskoj. Istaknuo je da Hrvatsku mnogi žele posjetiti, za što im trebaju točne i kvalitetne informacije.

“Mnogi žele doći u Hrvatsku na duže vrijeme kao digitalni nomadi i kao turisti, i u pandemiji, ali im nedostaje pravih informacija na njihovim jezicima. Sada se to nudi na novom portalu u čijem smo se stvaranju vodili inovativnošću i komunikativnošću. Najvažnije je turistima dati ono što žele, a uz ostalo to su svakako i informacije o destinaciji na njihovim jezicima, koje pripremamo u suradnji s lokalnim stanovništvom”, kazao je Bradbury.

Pritom je spomenuo rumunjske turiste, dodavši da “ne zna je li Hrvatska turistička zajednica ikada radila informacije za njih na rumunjskom”. Osvrnuo se i na, kako je ocijenio, slabu javno-privatnu suradnju u turizmu u Hrvatskoj, te naveo neke iznimke dobre prakse, poput onih u Dubrovniku i Zagrebu gdje je naišao na suradnju s turističkim zajednicama i gradskim upravama.

Projekt ne treba ništa od Hrvatske turističke zajednice

Dodao je i da u ovom projektu ne trebaju ništa od Hrvatske turističke zajednice, a da surađuju s mnogim hotelijerima i destinacijama, uz napomenu da se u Hrvatskoj očekuje i “novi val turizma”.

Macan je podsjetio na njihovu lanjsku suradnju kroz pokretanje informativne Viber zajednice o koronavirusu i Hrvatskoj, koja je, po njemu, mnogim turistima pomogla da dođu u Hrvatsku u vrijeme kada nije bilo dovoljno informacija o tome kako se može doći i što ih očekuje. Novi je portal nastavak te suradnje, istaknuo je.

“Novi portal je korak dalje, čime se turisti ‘love’ već u trenutku kada počinju razmišljati o odlasku na odmor i Hrvatskoj, kada pretražuju gdje je Hrvatska, kako doći do nje, gdje s djecom i druga praktična pitanja, poput primjerice ‘pet friendly’ hotela, gdje probati drniški pršut i dr, da im odmah ‘iskoče’ prave informacije na njihovom jeziku”, kazao je Macan.

Vrijednost već prepoznale turističke kompanije u zemlji

U svemu tome iznimno važnim je označio da sadržaj na stranicama bude točan i kvalitetan i da se prevodi na brojne jezike, u čemu se služe raznim digitalnim i drugim alatima. “Paul s ovime želi postati virtualna Hrvatska turistička zajednica i vjerujem da će u tome uspjeti”, poručio je.

Na predstavljanju je rečeno i da portal www.total-croatia.com s više od 130 podstranica nudi ključne informacije o hrvatskim destinacijama na 15 jezika, uključujući engleski, njemački, francuski, španjolski, talijanski, poljski, japanski, kineski, hrvatski i druge, te da su vrijednost tog portala “već prepoznale eminentne turističke kompanije u zemlji”.

Doznaje se i da je ulaganje u taj portal do sada bilo nešto manje od pet tisuća eura, a u vlasništvu je Bradburyja.