Dnevnik HRT-a sasvim je ozbiljno intervjuirao Ivana Vrdoljaka kao čovjeka koji mijenja školstvo

Ovih dana agresivno se provlači manipulativno izjednačavanje inicijative ministrice Divjak s Cjelovitom kurikularnom reformom

Gospodin Ivan Vrdoljak jutros je održao press konferenciju koju su popratili gotovo svi hrvatski mediji; državna agencija Hina, na primjer, tijekom dana je objavila tri teksta s njegovim izjavama. Izvještaje su emitirali i u svim središnjim informativnim emisijama, a HRT ga je i ugostio u večernjem Dnevniku.

Đurica Drobac u prvom je pitanju posve ozbiljno sugerirao kako je HNS doista ušao u Vladu s HDZ-om zbog navodne kurikularne reforme, postavljajući pitanje žali li što mu se zbog toga podijelila stranka. Gospodin Vrdoljak, šef stranke koja prema posljednjem istraživanju ima oko 1 posto podrške, tako je ponovno dobio priliku da u prime timeu obrazlaže kako je luping rijetko viđen i na hrvatskoj političkoj sceni “izveo zbog budućnosti naše djece”.

Manipulacija koja se agresivno provlači u medijima

U sljedećem pitanju gospodin Drobac pitao ga je, istina, je li možda pretenciozno tvrditi da je HNS jedini zaslužan za reformu, nakon čega su uslijedili novi, teško prepričljivi trenuci u kojima je gospodin Vrdoljak zahvaljivao svima koji su sudjelovali no, kako je kazao, treba priznati da su ostali političari 20 godina samo pričali o povijesnim promjenama koje sada HNS uvodi. Osim što je izrekao rečenicu koja bi mogla postati antologijska: “Da je lako, ne bi dočekalo nas”, dobio je priliku kazati i da su “pokazali kako se ozbiljno vodi politika”.

Možda najzgodnija manipulacija koja se ovih dana agresivno provlači javnim prostorom izjednačavanje je inicijative ministrice Divjak s Cjelovitom kurikularnom reformom, propalim projektom koji nije spasio ni najmasovniji prosvjed posljednjih godina. Kao što neki mediji (najmarljivije to čini srednja.hr) tjednima pokušavaju objasniti, Škola za život ministrice Divjak nema puno veze s ozbiljnim reformskim planom koji je građane izvukao na ulice. Ove izmjene pojedinih kurikuluma daleko su od sustavnog, temeljitog programa koji bi cjelovitim pristupom doista izmijenio hrvatsko školstvo.