Dok ste vi spavali rublja se čudesno oporavila, a direktor T-Mobilea je uništio Donalda Trumpa na Twitteru
Hillary Clinton je konačno došla na Facebook iako ga mrzi
Bez svađe Donalda Trumpa i dirketora T-Mobilea Johna Legerea bila bi to jedna mirna noć, ovako je bila urnebesno zabavna. U svakom slučaju, ispitat ćemo kako je tako osebujan tip došao na čelo jedne od najvećih američkih firmi. Sad kada je Hillary Clinton krenula u kampanju s velikim izgledima da postane prva predsjednica Sjedinjenih Država, možemo očekivati da će svaka noć nositi nešto zanimljivo. S druge strane, danas ćemo čuti koliko se tijekom godina nagomilalo ekonomskih problema u Kini i to će također neko vrijeme obilježiti naš noćni život s vijestima o biznisu i svemu što ga definira. Istražujemo što stoji iza čudesnog oporavka rublje i još niz zanimljivih tema, ostanite uz Telegram, nemojte prespavati najbolje stvari.
Hillary je konačno došla na Facebook
Iako je tvrdila da će za razliku od drugih političara izbjegavati Facebook u širokom luku, Hillary Clinton sinoć je otvorila stranicu na Facebooku i odmah pokazala 555.000 fanova, video o početku kampanje koji je objavila pogledan je više od milijun puta.
Hillary nikad nije voljela Facebook, njezina mreža je Twittter gdje ima 3,27 milijuna followera, nekoliko puta više nego ijedan Repubikanac. Jeb Bush, recimo, ima 176.000 followera a Rand Paul 593.000. Hillaryni community menadžeri ipak nisu imali izbora nego baciti se na Facebook jer tamo Republikanci haraju, Rand Paul ima 1.885.000 fanova,bivši guverner Arkansasa Mike Huckabee 1.700.000.i prisutni su godinama.
Hillary Clinton imenovala je medijski tim druge vrste od one na koji smo navikli i prošli je tjedan šefica tog dima postala Googleova direktorica za građansku inovaciju i društveni utjecaj Stephanie Hannon. Mnogi upravo njoj pripisuju dobro odrađen početak kampanje na Facebooku. Mnogi se čude kako Hillary dosad nije prepoznala Facebook kao savršenu PR mašinu.
Trump i Legere žestoko se posvađali na Twitteru
Donald Trump potpuno je izgubio živce jer mu direktor T-Mobilea John Legere nije ostao dužan na provokacije u usluzi njegove firme T-Mobile. Na Twitteru su se tako gadno posvađali da je Trump odlučio izbaciti T-Mobile iz svojih hotela. “Usluga T-Mobilea je užasna!” tvitao je Trump Legereu”Zašto ne napravite nešto da je poboljšate. Ne želim vas u svojim zgradama”
.@JohnLegere T-Mobile service is terrible! Why can't you do something to improve it for your customers. I don't want it in my buildings.
— Donald J. Trump (@realDonaldTrump) April 12, 2015
Legere je jedna od najekscentričnijih američkih direktora, više puta je opsovao u javnosti, nepozvan upao na party konkurenata AT&T-ja pa su ga izbaciili, dakle nije mu trebalo puno da se zapali na Trumpove tvitove. Da je Trump barem stao na prvom tvitu. Ne. Morao je proglasiti pobjedu a onda je počelo.
Legere je poslao lavinu tvitova s hashtagom #checkingout. “T-Mobile ne valja i trebao nam je Trump da nas prozove!@realDonaldTrump for President!”
This is the saddest archaic Twitter tactic and a secondary handle not even cleverly disguised ..actually quite sad https://t.co/IfBkanxnDC
— John Legere (@JohnLegere) April 12, 2015
To je bila blaža varijanta. Ostali su zvučali otprilike ovako:”odjavio sam se…Sad ne moram gledati televiziju na kojoj od 1 do 9 kanala obitelj Trump priča kako su genijalni :)” ili “Sretan li sam kad se probudim u hotelu u kojemu ne piše Trump na svakoj stvari”.
https://twitter.com/JohnLegere/status/587350013749104640
Američki tviteraši naglavce su uskočili u raspravu i bilo je veselo cijeli vikend, ali moglo bi biti i ozbiljnih posljedica, T-Mobile bi se nakon ovoga mogao zaista rastati od Trumpa. Kako bilo, velik dio američke javnosti sretan je da je jednom netko propisno uzvratio Trumpu na njegovo trolanje.
Hyundai je postao najpopularniji brend auta u Kini
Hyundai je pretekao Volkswagen i postao najjači brend automobila na kineskom tržištu iako mu je prodaja tamo pala, pokazao je istraživanje Power Brand Index koje provodi kineska vlada.
Najjači kineski brend je BYD koji je pretekao Toyotu i Ford. Audi je najjači luksuzni brend. Milijuni ljudi koji prvi put kupuju automobil u Kini mogu birati između 70 brenedova jer se automobilske kompanije ubijaju za vladavinu na tom nevjerojatnom tržištu.
Hyundai je po prodaji pretekao vodeći Ford. Volkswagen čiji su automobili Kinezima bio pojam, u ožujku morajo javno ispričavati kupcima jer je ignorirao pritužbe za curenje ulja na vozilima. Tvorničku grešku razotkrila je državna Kineska središnja televizija. Kineski indeks brendova objavljuje se već pet godina i pokriva druge kategorije, poput hrane, kućanskih aparata i financijskih usluga.
Rublja se čudesno oporavila
Vrijednost ruske rublje u zadnja je tri mjeseca skočila 20 posto u odnosu na dolar i 35 posto u odnosu na euro. Od najgore u 2014. postala je jedna od valuta s najboljim performansama. Prošle se godine urušila kad je ruska ekonomija počela patiti od posljedica sankcija zbog napada na Ukrajinu i pada cijena nafte. Za 1 dolar se u prosincu kad je bila na dnu, moglo se dobiti 80 rublji. Ruska središnja banka potoršila je 76 milijardi dolara da obrani valutu, danas se za1 dolar može dobiti 52 rublje.