Nekad je nužno odabrati stranu

Croatia Airlines u Katar poslao prazan Airbus samo po prtljagu reprezentativaca

Tvrde da im se veći avion pokvario pa su morali slati dva manja. Pritom su i treći avion morali povući iz Finske

FOTO: Pixsell/Telegram

Croatia Airlines u nedjelju je u Katar slao dva aviona Airbus A319 iz svoje flote. Jedan je prevozio nogometne reprezentativce dok je drugi, potpuno prazan, poslan u Dohu po njihovu prtljagu. Jer avion koji je prevozio reprezentativce bio je premali da u njega stane i njihova prtljaga.

Zbog tog lupinga nastao je manjak zrakoplova za redovnu operaciju pa je državni avioprijevoznik morao u redovni promet uključiti još jedan avion koji je tada bio u finskom Rovaniemiju. On je potom preuzeo 139 putnika za let iz Kopenhagena u Zagreb.

Prema stranici Flightradar, Airbus A319 oznake 9A-CTG iz Zagreba je krenuo u 9:57 i u Dohu sletio u 16:47. Utovar prtljage trajao je oko sat vremena. Nakon toga avion je krenuo natrag. Podaci pokazuju da je u Zagreb sletio u 21:02.

Ne otkrivaju trošak

Iz Croatia Airlinesa kažu da je za povratak hrvatske nogometne reprezentacije iz Katara u Hrvatsku inicijalno bio planiran veći zrakoplov iz njihove flote, Airbus A320. No neposredno uoči leta za Dohu, zbog tehničkog kvara, taj je avion zamijenjen dvama Airbusevima manjeg kapaciteta kako bi se ispunile obveze iz ugovora s Hrvatskim nogometnim savezom o prijevozu putnika i prtljage.

“Pritom je zrakoplov iz Rovaniemija uključen u redoviti promet kako bi obavio let iz Kopenhagena u Zagreb sa 139 putnika te je obavio još nekoliko letova, koji bi inače morali biti otkazani”, tvrdi glasnogovornik kompanije Davor Janušić.

Dodaje i da je riječ o “operativnom poremećaju u prometu koji se u avioindustriji nerijetko događaju” te da su poduzeli sve potrebne aktivnosti kako bi, u skladu s raspoloživim kapacitetom flote i planiranim dnevnim prometom, riješili navedenu situaciju te istodobno omogućili povratak hrvatske nogometne reprezentacije u Zagreb. Koliko je taj poremećaj koštao kompaniju nisu nam odgovorili.

Usput, dioničari Croatia Airlinesa u četvrtak bi na izvanrednoj skupštini trebali donijeti odluku o povećanju temeljnog kapitala za 296 milijuna kuna, a cjelokupni iznos trebala bi uplatiti – država. Taj avioprijevoznik inače ima 920 djelatnika, a neto gubitak lani im je iznosio 288.217.000 kuna.