Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Telegram.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Fuchs kaže kako ne vjeruje međunarodnim testovima prema kojima su nam učenici slabi te kako nam obrazovanje nije loše

Koordinator Ekspertne skupine gostovao je na HRT-u

ZADNJA IZMJENA: tra. 16, 2018
Foto: HRT screenshot

Novoimenovani savjetnik premijera Radovan Fuchs koji će koordinirati Ekspertnu radnu skupinu za provedbu kurikularne reforme gostovao je u HRT-ovoj Temi dana. Kazao je kako će njegov posao biti nadzirati Ekspertnu radnu skupinu te kako bi svjetonazorska pitanja trebalo maknuti sa glavne pozornice i pustiti stručnjake da rade na izradi kurikuluma.

Rekao je kako je posao prihvatio na poziv premijera te kako nije sudjelovao u nikakvoj političkoj trgovini. Smatra da će moći surađivati s ministricom obrazovanja Blaženkom Divjak. Nije želio konkretno odgovoriti tko će donositi ključne odluke vezane uz reformu, ministrica ili on, te je rekao kako vjeruje da će se odluke donositi konsenzusom.

Učenike treba naučiti kritičkom razmišljanju

Fuchs smatra kako naš obrazovni sustav nije loš. “Mi imamo jedan tradicionalni sustav koji smo naslijedili u kojem nije sve loše. Mislim da iz tog našeg tradicionalnog sustava sve ono što je dobro treba naslijediti, ali unutra svakako uvesti i sve novo što može taj sustav poboljšati”, rekao je.

“Često se spominju PISA testiranja i kojekakvi drugi testovi, pa se onda govori o tome da su naši učenici jako slabi na rezultatima i imaju slabo znanje. Ja se u principu ne slažem s takvim stavom”, izjavio je premijerov savjetnik. Rekao je kako treba ostaviti vremena da učitelji i nastavnici nauče djecu ne samo činjenice nego i kako kritički razmišljati i donositi zaključke.