Golem uspjeh hrvatskog fast food lanca: Surf'n'Fries sklopio partnerstvo s Walmartom, otvara preko 300 restorana u SAD-u

Surf'n'Fries mijenja ime i ponudu zbog prilagodbe američkom tržištu.

FOTO: Surf'n'Fries

Hrvatski brand Surf’n’Fries jučer je otvorio prvi objekt u Sjedinjenim Američkim Državama, u gradu Dallasu u Texasu, priopćeno je iz te tvrtke. Prva je to od 12 dogovorenih lokacija koje se zatim otvaraju u Riversideu te Anaheimu u Kaliforniji, dodaju iz Surf’n’Fries, te bacaju bombu: “Lokacije se otvaraju unutar Walmart dućana, s kojima je brand potpisao ugovor još krajem 2020. godine.”

U nastavku priopćenja ističe se da je Walmart najveći američki retail lanac s preko 7.300 lokacija diljem SAD-a te prihodima od preko 559 milijardi dolara godišnje. “Izlazak na američko tržište pripremao se godinama, te se posljednjih 18 mjeseci intenzivno radilo na realizaciji. Do suradnje s Walmart-om je došlo zbog inicijative Walmart-a za inovativnim i zanimljivim konceptima koji bi bili dio Walmart-a”, objašnjavaju.

Prvi europski brand u partnerstvu s Walmartom

Iz Surf’n’Friesa ističu da su oni prvi brand iz Europe kojem je pošlo za rukom dobiti tzv. Master Lease ugovor s Walmart-om. “Kako bi se realizirala ova prilika, management Surf’n’Fries branda morao je napraviti brojne prilagodbe za američko tržište”, nastavlja se u priopćenju.

“Promjena menija jedna je ključnih prilagodbi. Meni je proširen na „full menu“ te će se u objektima nuditi doručak, chicken burgeri, nezaobilazni krumpirici te deserti”, objašnjavaju. Hrvatska tvrtka pritom će se ubaciti u igru s nekim od svjetski poznatih fast food brendova: “Osnovno pozicioniranje branda u Americi bit će u segmentu piletine te će konkurirati brendovima poput KFC-a, Chick-Fil-a, Popeyes te Raising Cane’s”, navode.

Surf’n’Fries mijenja ime u Surfin’ Chicken

Također, zbog prilagodbe tržištu brand mijenja ime u Surfin’ Chicken. Naime, na anglo-saksonskim tržištima „Surf“ u imenu, kada je hrana u pitanju, u percepciji kupaca podrazumijeva ponudu ribljih proizvoda. Kako bi se izbjegle zabune među kupcima management je odlučio prilagoditi ime, dok interijeri, vizuali i branding ostaju identični kao u originalnom „Surf’n’Fries“-u.

„Cijeli projekt izlaska na Američko tržište napravljen je vlastitim snagama i financijama bez vanjskih investitora što predstavlja posebno zadovoljstvo i dostignuće za tako zahtjevno tržište. Trenutni planovi su i dalje bazirani na franšiznom načinu poslovanja te skaliranje branda putem Walmart kanala. Do sada je potpisano za 12 lokacija od kojih će se većina otvoriti u ovoj godini. Međutim, tvrtka planira dodijeliti još 37 franšiza ove godine jer je već sada interes vrlo visok“, naglašavaju Andrija Čolak i Denis Polić, osnivači Surf’n’Friesa.

Također dodaju: „Dugoročni planovi su otvaranje preko 350 lokacija unutar Walmarta u sljedećih 5 godina čime bi prihodi na američkom tržištu dosegli planiranih 300 milijuna dolara. Osim Walmart kanala, tvrtka drži otvorene opcije i za razvijanje Drive Through formata te klasičnih uličnih lokala.“