HBO i Uber dostavljaju prijestolja iz Igre prijestolja, naručuju se kao luda
Sjajna kampanja HBO-a napravila je totalni show na Manhattananu
Velika pobjeda za Uber. Dok ga u pola zemalja proganjaju, HBO ga u je u Americi izabrao kao jedan od glavnih kanala reklamiranjas svoga novog streaming servisa HBONow, koji počinje premijerom nove sezone “Igre prijestolja”.
HBO je sinoć počeokampanju #RideOfThrones. HBO u suradnji s Uberom dostavlja famozni tron svakome tko se susudi sjesti na njega. Korisnici Ubera u New Yorku mogu zatražiti da im se replika prijestolja iz serije dostavi između 11 ujutro i 5 popodne.
Druga opcija je naručivanje vožnje u rikšama opremljenima kao da dolaze iz Igre prijestolja koje će ih voziti gdje god žele na Manhattanu. Naručena prijestolja služe za fotografiranje a kad korisnik Ubera napravi sve selfieje koje je htio, kamion od pleksiglasa ide na novu adresu.