Nekad je nužno odabrati stranu

HTZ za promociju Hrvatske koristio fotke Norveške. Senzacionalni direktor: ‘Pa ne treba dizati buku oko toga’

Najvažnije su, kazao je mirno Kristijan Staničić, dobre brojke ove turističke sezone

Danas je otkriveno kako je Hrvatska turistička zajednica u promotivnom videu, prema svemu sudeći, koristila fotografije Norveške. Potencijalni gaf komentirao je danas za N1 televiziju Kristijan Staničić, direktor HTZ-a i istaknuti član Hrvatske demokratske zajednice.

“Vidio sam informacije na portalima, dao sam nalog i zadatak svojim suradnicima da ispitaju o čemu se radi jer smo svi trenutno okupirani Danima hrvatskog turizma. Kad dobijemo odgovor od strane agencije koja je radila promotivne spotove za Hrvatsku turističku zajednicu, objavit ćemo ga. No, mislim da ne treba raditi buku ako se potkrala pogreška, najvažnije su uspješne brojke ove turističke sezone”, rekao je danas je Staničić.

Identična snimka vlaka u šumi

Promotivni spot dio je akcije Ministarstva turizma i sporta te Hrvatske turističke zajednice kojom se kroz listopad građanima omogućuje da “posjete i upoznaju druge dijelove naše zemlje uz brojne uštede”, stoji na sajtu HTZ-a. No, čini se da se u dijelu videa koristila snimka iz norveške šuma kroz koju prolazi vlak.

Identična snimka, osim dijela s mladom ženom, postoji na Shutterstocku, sajtu koji nudi fotografije i snimke. Razlika je u tome što je kao lokacija snimke navedena Norveška. Piše i da se vlak na snimci kreće na liniji Oslo-Bergen, negdje kroz norveške šume i planine. Snimku Shutterstocka možete pogledati na ovom linku.