Iznenađenje! Otvaranje mosta za građane vjerojatno će kasniti, izgleda da ipak ništa prije 3 ujutro

Most je za promet trebao biti otvoren u ponoć

FOTO: Screenshot N1

Nekoliko sati dijeli nas do početka centralne svečanosti otvorenja Pelješkoga mosta, a da je sve spremno za početak ceremonije, kazao je Josip Škorić, predsjednik Uprave Hrvatskih cesta za N1. Međutim, iako je ranije najavljeno da će most za redovan promet biti otvoren večeras u ponoć, sve je izglednije da neće biti tako.

“Kada se očisti trasa, i steknu se uvjeti za siguran promet, onda će biti pušten. Hoće li to biti u ponoć ili u tri, u šest, ne znamo”, kazao je Škorić. Naime, na mostu i oko mosta od jutra traje program otvorenja. Tako je, između ostalog, održana utrka, a njime su prošetali i prvi pješaci koji su to mogli učiniti između 10 i 16 sati.

“Ako bude spremno u ponoć bit će u ponoć, ako bude u tri ujutro bit će u tri, naš posao je sigurnost prometa”, dodao je Škorić.

Koliko košta program otvorenja

Otkrio je i da program otvorenja košta otprilike milijun kuna, od čega je, kaže, 85 posto pokriveno iz europskih fondova. “Možemo reći da smo bili dosta šparni što se tiče troškova”, kaže.

“Pelješki most će put do Dubrovnika skratiti 20 minuta, međutim ljeti znatno više, negdje i do sat, dva vremena. Puno se brže prolazi”, rekao je.

Na pitanje može li se stanovnicima juga obećati brza cesta ili autocesta do Dubrovnika, rekao je: “Izgradnjom ovog mosta postignuta je potpuna prometna povezanost… U programu HAC-a je izgradnja autoceste, priprema se projektna dokumentacija. Naš prioritet je apsolutno cesta od Dubrovnika prema Čilipima… još nam ostaje cesta prema Orebiću, dakle pelješka cesta”.

Detalji svečanosti otvorenja

Svečanost u Komarni počinje u 20.15 i predviđeno je da će trajati oko sat i pol. Završit će izvedbom “Himne slobodi” i vatrometom tijekom kojeg će zvoniti i zvona svih crkava Dubrovačke biskupije te blagoslovom mosta, a prvi će njime nakon otvaranja proći motociklisti braniteljskih postrojbi.

Tijekom vatrometa mostom će proći i dva automobila hrvatske proizvodnje – Rimčeva Nevera te bolid automobilističke legende Nike Pulića.