Nekad je nužno odabrati stranu

I dalje se javljaju ljudi kojima Overseas nije dostavio poklone za Božić; oni se, s druge strane, prave da je sve okej

Pišu nam čitatelji koji su ogorčeni zbog toga što su uoči Božića ostali bez paketa

Nakon što je Telegram jučer objavio kako se dostava Overseas Expressa pred Božić raspala, danas nam se javljaju brojni ogorčeni čitatelji. Ljudi se osjećaju prevareno jer pred Božić nisu dobili svoje pakete, pa će tako mnogi ostati bez poklona. Facebook je prepun bijesnih komentara. No, čini se kako to nije previše omelo Overseas, jednu od najvećih domaćih službi za dostavu, koji je danas na Facebook postavio objavu u kojoj ljude pitaju “Jesu li već odabrali svoje drvce”.

Naravno, dočekala ih je hrpa bijesnih komentara. “Sram vas može biti. Ovakav neprofesionalizam dugo nisam doživjela”, napisala je jedna gospođa. “Ja čekam svoj paket od 23.11, ni ne znaju gdje mi je, Grinč, tj. Overseas mi je ukrao Božić…”, napisala je druga.

Ljudi su se jučer okupljali pred sjedištem firme

Nezadovoljni građani, koji su zbog Overseasa ostali bez božićnih poklona, jučer su se okupljali pred sjedištem firme u Leskovcu i zahtijevali isporuku svojih paketa. Jedna je korisnica napisala da je morala intervenirati i policija. “Ljudi se potukli tamo. Neki od 11 jutros čekaju. I policija došla”.

Naš čitatelj, koji nam se javio odmah nakon objave teksta, zahvalio se što smo pisali o ovoj situaciji. Optužio je Overseas da mu je upropastio Božić jer mu nije dostavio pošiljku za koju je, inače, platio hitnu dostavu u iznosu od 13 eura. Na telefon su mu se, napisao je, javili tek nakon 55 minuta čekanja.

Overseas se jednostavno odlučio praviti da je sve okej…

Nesposobnost i laži Overseasa

Drugi gospodin nam je poslao mail sljedećeg sadržaja: “Htio bih se zahvaliti što ste objavili priču o nesposobnosti Overseasa. Meni je također kao i mnogima poklon za bližnje zapeo u skladištu. Tamo je od 15.12. prema podacima EURODISa. Htio bih poručiti svima koji imaju problema s njima da se pozovu na Overseasove uvjete poslovanja prema kojima su obavezni u roku jednog dana dostaviti paket. Ukoliko ne ostvare rok, oštećeni korisnici imaju pravo na trostruku naknadu troškova prijevoza. Još jednom hvala na odličnom članku”.

Dvoje Telegramovih novinara također su ovih dana imali neugodna iskustva s Overseasom. Jednom od njih Overseas paket drži u skladištu od 18.12, a drugome je paket trebao biti isporučen 22. 12. U prvom slučaju Overseas tvrdi da je primatelj zatražio promjenu termina isporuke. U drugom slučaju su se opravdali kako su paket bezuspješno pokušali isporučiti jer nikoga nije bilo kod kuće Lako je provjerljivo da su oba argumenta lažna, a našim novinarima paketi još uvijek nisu isporučeni. Do službe za korisnike bilo je gotovo nemoguće doći, mnogi su odustali nakon višesatnog čekanja.

Inače, još uoči božićnih praznika, najveći najveći međunarodni partner Overseas Expressa od 2009., američki UPS, objavio je da raskida ugovor s hrvatskom kompanijom. Do raskida je došlo, prema pisanju Poslovnog dnevnika, zbog velikog broja negativnog komentara i nezadovoljnih korisnika kojima Overseas nije uspio isporučiti svoje pakete. Umjesto Overseasa, UPS je objavio kako će raditi zagrebačka tvrtka Rhea, u čijem vlasništvu je i A2B Express Logistics.

Ovako su izgledali komentari na današnju objavu Overseasa na Facebooku: