Je li, nakon ambicioznih najava novog Dnevnika, HTV iskopirao Novu TV? Hrpa ljudi na Twitteru misli da je

Novi čelnici HTV-a kazali su da će postati "najmoderniji u Europi"

Nakon ambicioznih najava o velikim investicijama, najmodernijoj tehnologiji u Europi i posve novom izgledu Dnevnika, Hrvatska radiotelevizija je, pišu TV novinari po Twitter, iskopirala vizualni identitet Dnevnika Nove TV.

Sličnosti, na koje je prvi upozorio novinar N1 televizije Andro Anić, možete pogledati ovdje:

Najave spektakularnih promjena

U velikom istupu za Jutarnji list 11. svibnja, novi čelnici HTV-a najavili su da će uskoro biti “najmoderniji u Europi” zbog investicije od 6,8 milijuna kuna u novi videozid. Katarina Periša Čakarun, vršiteljica dužnosti rukovoditelja Informativnoga medijskog servisa HRT-a, hvalila se da stižu “brojne vizualne i sadržajne promjene”:

“Započinjemo, naime, s posve drukčijim načinom predstavljanja vijesti jer nam to omogućuje u cijelosti digitalizirani studio te oprema koja će s mnoštvom grafičkih i multimedijskih sadržaja ubuduće prenositi sadržaj. Živimo u digitalnome dobu i s ovime idemo ukorak s najboljima, a sadržaj koji ćemo ubuduće stvarati bit će prikladan svim generacijama”.

Neobične izjave o gledanosti

Osim najavljenih promjena u sadržaju, Periša Čakaruna tom je prilikom također izjavila da HTV u gledanosti stoji vrlo dobro: “Uvjerena sam da će ovo biti i način da nastavimo poticati gledanost našega Dnevnika, koji je tijekom posljednja dva mjeseca stabilizirao svoju gledanost i nakon dugo vremena počeo pokazivati pozitivne trendove. Nije istina da Dnevnik, kako se piše, bilježi pad gledanosti”, izjavila je.

Te navode demantirala je istraga Telegrama o pravoj gledanosti javne televizije. Ispalo je da je trend, kojim se agresivno hvalila gospođa Periša Čakarun trajao jedan dan. Suprotno njezinim izjavama, gledanost im je posljednjih mjeseci dramatično pala. Telegramovu istragu možete pročitati ovdje.