Nekad je nužno odabrati stranu

Katolička kolumnistica hrabro se bori protiv Zdravoljubaca: 'Oni u biti afirmiraju vampire ubojice!'

Najbolje ikad. Gospođa se vozila biciklom kada je vidjela plakat za Rajčicu Rajku i skoro je, opisuje, pala od šoka

Kolumnisticu vjerskog portala bitno.net, Sanju Nikčević, zabrinula je reklama za novog Zdravoljupca, popularnu igračku za koju se skupljaju kuponi u velikom trgovačkom lancu. Gospođa se vozila biciklom po jednom mostu, kad je ugledala plakat za Rajčicu Rajku koja je u kampanji simbol borbe protiv vršnjačkog nasilja.

Nešto joj je, opisuje u svojoj kolumni, bilo čudno s tom rajčicom, imala je zubiće i krila. “Okrenula sam se biciklom da bolje pogledam i skoro sam pala! Rajčica Rajka stvarno je vampir!!! Vampir brani od vršnjačkog nasilja?!? Vampir, koji je simbol nasilja i ubija svojim nasiljem?!? Što je to???”, piše uznemirena gospođa.

U svom poduljem tekstu dalje objašnjava kako se najmanjima šalje opasna poruka koja može vrlo loše utjecati na njihov formativni proces. Jer se, pazite, paradajzom sa zubićima zapravo afirmiraju vampiri, krvopije koje zbog svojih grijeha ne mogu umrijeti do kraja. “Ovo je ozbiljna i kriva poruka sa strašnim posljedicama!”, upozorava.

Djecu se uvjerava da ima sretnih vampira. A svi vampiri su nesretni!

U nastavku otvara oči roditeljima i objašnjava genezu popularizacije tih bića koja je počela još serijom Buffy, ubojica vampira. “Dakle, suvremena umjetnost uvjerava djecu da ima dobrih i sretnih vampira. Nema!!!”, podučava kolumnistica uz puno uskličnika.

Vraćajući se na konkretan slučaj s Rajčicom Rajkom, dalje objašnjava kako ona ruši svetost života i svetost krvi i to zato što je, lukavo, izabrano baš povrće crvene boje. Ovo je, kunemo se, točan citat; dodali smo samo pridjev ‘lukavo’.

Gospođa će im lijepo poslati svoju kolumnu pa nek vide što rade

“Ni sama ne znam što dalje s rajčicom koja je vampir”, završava autorica, uz tezu kako je ona protiv svakog nasilja, a naročito protiv onog koje nam uništava život i dušu kao što to rade vampiri. Stoga će poslati link svoje kolumne trgovačkom lancu – “možda će ipak netko od njih shvatiti što rade”.

Tekst se očito primio i lijepo se šera društvenim mrežama. Podijelilo ga je primjerice i Svetište Predragocjene Krvi Kristove iz Ludbrega uz poruku: “I naš Grad zavladala je Zdravoljupcomanija. Pa prije nego krenemo kupovati ‘slatke, male paradajziće’ našoj djeci, možda bi se bilo korisno i dobro informirati što se to prezentira našoj djeci, i sa čime se to ona igraju…”.