Nekad je nužno odabrati stranu

Mala firma iz Čakovca dobila posao održavanja weba koronavirus.hr. Evo kako sad izgleda

'Nama nije bitno da se obogatimo, nego da imamo konstantan posao', objasnili su iz LM Komunikacije zašto su dali najjeftiniju ponudu

Internetska stranica Koronavirus.hr od danas ima novi izgled. Rezultat je to tvrtke koja će od sada stajati iza njenog upravljanja. Naime, Ministarstvo zdravstva raspisalo je natječaj za upravljanje stranicom te je nakon njegovog provođenja između tri ponude izabralo onu zajednice ponuditelja LM Komunikacije. Tu su vijest za Index danas potvrdili i iz samog Ministarstva.

“Zbog isteka ugovora raspisan je novi natječaj za upravljanje web stranicom www.koronavirus.hr. Proveden je otvoreni postupak javne nabave za usluge hostinga (smještaja), održavanja, administriranja i ažuriranja spomenute web stranice te je, prema kriterijima za odabir ponude, odabrana Zajednica ponuditelja LM Komunikacije i LENS koje, u sklopu daljnjeg upravljanja, provode definirane aktivnosti i usklađuju ih s potrebama komuniciranja sadržaja prema javnosti”, naveli su.

700 tisuća kuna s PDV-om

Na natječaj su se javile tri tvrtke – PR tvrtka Media Val, koja je posljednjih godinu dana uređivala stranicu, te je ponudila najveći iznos – 1,4 milijuna kuna s PDV-om, potom tvrtka Prospekt iz Rijeke s ponudom od 814 tisuća kuna, te zajednica ponuditelja LM Komunikacije s ponudom od 662 tisuće kuna s PDV-om. Posao je dobila tvrtka koja je ponudila najmanju cijenu.

Zajednica ponuditelja LM Komunikacije na kraju je za posao dobila 560.000 kuna bez PDV-a, odnosno 700 tisuća kuna s PDV-om, nešto više nego što je bilo u ponudi.

Što kažu iz LM Komunikacija

Osnivač i direktor LM Komunikacija Nikola Budiša ranije je za portal Lider komentirao zašto su odlučili konkurirati tako niskom cijenom. “Mi smo mala tvrtka iz provincije, imamo godišnji promet do dva milijuna kuna, ali imamo stručne ljude i nudimo cjelokupnu uslugu na cijelom svom području, moglo bi se reći da do Zagreba nemamo konkurencije”, rekao je Budiša te dodao kako su s nižom cijenom išli jer su vjerovali da će konkurencija biti velika.

“Nama nije bitno da se obogatimo, nego da imamo konstantan posao i likvidnost. Mi smo mlada firma, meni je 34 godine, a prosjek nam je 27 godina. Ne možemo dopustiti da na tom tenderu pogriješimo jer nam svaka eventualna greška koju napravimo u koracima može rezultirati time da se više nemamo prilike javljanja na natječaj. Na neke se projekte isplati ići s nižom cijenom. Takvi projekti savršeni su nam za referencu i za dokazivanje kako bismo danas-sutra došli do većih klijenata”, objašnjava za Lider.

Inače, Ministarstvo je natječaj za upravljanje internetskom stranicom raspisalo nakon što su u javnosti objavljene informacije da stranicom i dalje upravlja tvrtka kojoj je ugovor istekao. Zbog sumnji u poslovanje Ministarstva i tvrtke Media Val istrage je provodio i USKOK.