Mama iz Zagreba: ‘Kćer mi se vratila zgrožena s maturalca u Istri. Hotel strašno derutan i prljav, u hrani pronašli staklo’

Hotel i agencija tvrde kako nisu dobili nikakve prigovore, iz škole ne odgovaraju na naše upite

Učenici četvrtih razreda zagrebačke Gornjogradske gimnazije nedavno su se vratili s maturalca u Istri koji im, čini se, neće ostati u sasvim lijepom sjećanju. Kako tvrde roditelji s kojima je Telegram razgovarao, “zgrozilo ih je loše stanje hotela Pula u kojem im je agencija Spektar putovanja organizirala smještaj”.

“Vide se vrata bez kvaka, mrtvi insekti ispod stakala na slikama, komadići žice i stakla u hrani, prljavi tuševi…”, govori jedna mama, pokazujući nam fotografije koje su snimili maturanti.

Opasna hrana u hotelu

“Kćer me zvala zgrožena. Nije se usudila hodati bosa po sobi, jer joj je sve izgledalo prljavo. Čak je i u kadu ulazila u gumenim papučama koje je srećom ponijela”, opisuje nam majka koja ne sumnja u riječi svog djeteta, kao ni u fotografije koje je primila.

“Nešto je sama snimila, a nešto su snimili ostali. Prijateljica joj je poslala sliku komadića stakla što ga je pronašla u mesu, dok se druga požalila na žicu od spužvice za pranje posuđa koju je pronašla u kolaču”, prepričava za Telegram ova mama koja je zajedno s još nekim roditeljima pokušala od razrednice dobiti objašnjenje o stanju hotela u kojem su im djeca boravila.

Fotografija stakla koje je učenica, tvrdi, pronašla u hrani

Što je poduzela gimnazija?

“Razrednica nam je samo poručila da je poslala fotografije koje su snimili učenici, kako hotel ne bi optužio našu djecu da su napravila ovu štetu, te nam eventualno još i nešto dodatno naplatio. Međutim, ništa drugo nije poduzela”, tvrdi mama maturantice.

Vlaga na zidovima

Poslali smo upit u agenciju Spektar putovanja s molbom da nam objasne zašto su učenike odveli baš tamo. “Za putovanje Gornjogradske gimnazije, kao i za brojne druge škole, angažirali smo hotel Pula jer je taj objekt u potpunosti odgovarao uvjetima natječaja. Na njega nikada nismo imali prigovor pa ni od grupe iz Gornjogradske gimnazije”, objašnjava Davor Sabljić iz spomenute agencije. Naglašava kako je upravo Hotel Pula česta želja učeničkih grupa, pa zato nemaju razloga izbaciti ga iz ponude. “Ako nam škola pošalje prigovor, svakako ćemo reagirati”, poručuje Sabljić.

Telegram se u dva navrata obratio Gornjogradskoj gimnaziji sa službenim upitima o maturalcu u Puli, no odgovor nismo dobili. Roditelji nam prepričavaju da je razrednica, kojoj su se obratili, očito zaključila da je njezin mail hotelu s fotografijama bio dovoljan.

Hotel je iznenađen pitanjima

Iz Hotela Pula poručuju kako su neugodno iznenađeni našim upitom. “O navodnom slučaju nemamo nikakvih spoznaja, niti nam je upućena ikakva primjedba od strane djece, roditelja, škole ni agencije. Što se tiče stanja hotela, jako pazimo i vodimo brigu o čistoći, a hrana je kod nas uvijek svježa i dobra, te su implementirani svi standardi HASAP-a (HACCP)”, uvjeravaju.

Riječ je o standardu koji obuhvaća analizu opasnosti povezanu s hranom, utvrđivanje kritičnih sirovina, uspostavu zaštitnih mjera te provjeru sustava.

Loše recenzije na TripAdvisoru

Spomenuti hotel ima i loše recenzije na TripAdvisoru; prosječna ocjena mu je slabašnih 2,5. U ocjenjivanju su sudjelovala 202 gosta i najveći broj njih, ukupno 59, dao je ovom hotelu ocjenu “užasan”, dok su u kategoriji “loš” zabilježena 53 glasa. Neke od objava što su ih na TripAdvisoru ostavili gosti poklapaju se s tvrdnjama učenika Gornjogradske gimnazije. Upravo za čistoću i uslugu dobili su najlošije ocjene.

Vrata

“Ovo je kao iz vremena Sovjetskog Saveza. Rijetko pišem objave, no sada sam to morao učiniti. Nigdje u hotelu nema hladne vode ni leda, a ni hrana nije svježa. Ne znam zašto su stvorili tako nehumane uvjete. Jedino što mogu poručiti je da izbjegavate ovo mjesto pod svaku cijenu”, napisao je jedan gost iz Kanade. Gošća iz Italije objavila je pak fotografiju mrava iz sobe, dok je gost iz Njemačke poručio: “Najgori hotelu kojem sam ikad bio”.