Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Telegram.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Ministar i dalje uvjerava da stojimo super, jer smo došli do 100 milijuna noćenja tjedan dana ranije nego lani

Brojke je objavila Hrvatska turistička zajednica

ZADNJA IZMJENA: ruj 23, 2019

Hrvatska je ove godine 100 milijuna turističkih noćenja ostvarila tijekom ovoga vikenda, što je tjedan dana ranije nego lani, objavila je u ponedjeljak Hrvatska turistička zajednica (HTZ) na temelju podataka sustava eVisitor, koji sadrži turistički promet ostvaren u komercijalnom i nekomercijalnom segmentu te u nautičkom charteru.

“Riječ je o odličnom rezultatu jer je 100 milijuna noćenja prošle godine premašeno tjedan dana kasnije, odnosno na dan 28. rujna”, navodi se u priopćenju Glavnog ureda HTZ-a.

Ministar uvjerava da stojimo super

To, ocjenjuju u HTZ-u, potvrđuje kako hrvatski turistički sektor i u ovoj vrlo izazovnoj i zahtjevnoj turističkoj godini ostvaruje iznimno pozitivne rezultate.

“Dosadašnji pozitivni pokazatelji o ostvarenom turističkom prometu, ali i oni financijski, dokaz su kako je Hrvatska izvrsno pozicionirana na svjetskom turističkom tržištu. I dalje ćemo našu turističku politiku voditi u smjeru održivog i odgovornog turizma s ciljem da kvaliteta cjelokupne ponude bude sve kvalitetnija”, istaknuo je u priopćenju ministar turizma Gari Cappelli.

Zauzimanje stabilne pozicije

I direktor HTZ-a Kristjan Staničić smatra da realizacija 100 milijuna noćenja tjedan dana ranije u odnosu na prošlu godinu predstavlja odličan rezultat hrvatskog turizma i jasan podatak kako naša zemlja zauzima stabilnu poziciju na konkurentnom međunarodnom tržištu.

“S ciljem zadržavanja pozitivnih trendova već sada vrlo intenzivno radimo na pripremi 2020. turističke godine, dok je još uvijek u tijeku velika kampanja za promociju posezone za koju već sada bilježimo odlične najave”, naglasio je Staničić, dodavši kako dosad ostvareni rezultati potvrđuju da je Hrvatska na brojnim emitivnim tržištima sve više percipirana kao cjelogodišnja turistička destinacija.

Ostvareno 18,3 milijuna dolazaka

Po prvim i nepotpunim podacima sustava eVisitor, u Hrvatskoj je u dosadašnjem dijelu godine, odnosno od 1. siječnja do 22. rujna, ostvareno 18,3 milijuna dolazaka i gotovo 101 milijun noćenja, što u odnosnu na isto razdoblje prošle godine predstavlja rast od 4 posto u dolascima i 2 posto u noćenjima.

U tom je razdoblju najviše noćenja ostvareno s tržišta Njemačke, Hrvatske, Slovenije, Austrije, Poljske i Italije, a destinacije s najviše noćenja su Dubrovnik, Rovinj, Poreč, Split i Medulin, ističu iz HTZ-a u priopćenju.

Više s weba
Ostanite uz telegramov program