Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Telegram.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Nakon 52 godine otvorena je prva nova pruga u Hrvatskoj. Vlakom su se povezli Plenković i Jandroković

Projekt je koštao 258 milijuna kuna

ZADNJA IZMJENA: pro 16, 2019
Foto: PIXSELL

U Hrvatskoj je nakon 52 godine izgrađena nova pruga. Riječ je o pruzi Gradec-Sveti Ivan Žabno dugačkoj 12,2 kilometara čija je izgradnja stajala 258 milijuna kuna.

Kako piše N1, novoizgrađenom dionicom prometuju prigradski vlakovi, a nova pruga će omogućiti kraće putovanje pa će se tako od Bjelovara do Zagreba moći stići za sat vremena u odnosu na dosadašnjih dva sata zbog raznih predsjedanja s vlaka na autobus.

Vlakom se vozili i Plenković i Jandroković

Vlakom su se na današnjem službenom otvorenju provozali i predsjednik Sabora Gordan Jandroković, te premijer Andrej Plenković. “Rekli smo, ovo desetljeće koje je pred nama, nakon što smo jako puno investirali u ceste, zračne i pomorske luke, sada je vrijeme za jačenje i modernizaciju željezničke infrastrukture. Govorimo o ukupno 3 milijarde investicija u sljedećih 10 godina. To su veliki projekti, ogromne investicije”, kazao je premijer ističući značaj koji će dionica imati za Bjelovarčane.

Dan ranije, tim su putem Bjelovarčani krenuli na Advent u Zagreb i brojni za HRT izrazili zadovoljstvo što je pruga otvorena. Doduše, nije sve prošlo glatko jer se u jednom trenutku vlak pokvario.

Ministar Oleg Butković tvrdi da hrvatske građane očekuju i novi željeznički projekti pa je tako istaknuo da će pruga Križevci – Dugo Selo biti završena do kraja 2021.

Zdravka Grund
Telegram autor
972 članka Više o autoru
Više s weba