Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Telegram.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Nakon teksta u Telegramu, Hrvatske ceste brzo su išle micati znakove u Slavoniji. Opet su bili aljkavi pa je priča još zabavnija

Pisali smo kako Hrvatske ceste od 2016. nisu u stanju maknuti upozorenja o već dovršenoj gradnji. Evo nastavka

ZADNJA IZMJENA: stu. 2, 2018

Dan nakon Telegramovog teksta o neviđenoj šlampavosti Hrvatskih cesta koje dvije godine s državne ceste D34, nisu bile u stanju maknuti oznaku prema nekadašnjem gradilištu mosta na Dravi, tabla na kojoj piše ”Gradilište mosta na rijeci Dravi, Autocesta A5”, napokon je uklonjena.

No, dvije stotine metara ispred tih, u međuvremenu uklonjenih oznaka, i dalje se, s obje strane te vrlo prometne ceste, dijela Podravske magistrale, nalaze prometni znakovi koji vozače upozoravaju o opasnosti na cesti i mogućoj koloni zaustavljenih vozila, te da se ta opasnost nalazi na udaljenosti od 200 metara.

Ti prometni znakovi, postavljeni uz spomenutu cestu, sada nemaju apsolutno nikakvog smisla jer je gradilište zatvoreno prije dvije godine i od tada, na tom dijelu državne prometnice D34, više nema građevinskih strojeva i kamiona koji su ondje, dok se gradio most, povremeno stvarali kolonu vozila.

Možda je previše odjednom ukloniti i znakove i table

Potpuno je nejasno zašto Hrvatske ceste, kada su reagirajući na naš tekst, već sljedećeg dana uklonile table s oznakama koje su usmjeravale ne davno zatvoreno gradilište mosta na Dravi (dijela autoceste A5) i dalje ostavili nepotrebne prometne znakove. Ti znakovi djeluju zbunjujuće, nepotrebni su i bez ikakvog smisla, jer je opasnost, zbog kojih su postavljeni, završila zatvaranjem gradilišta prije dvije godine.

Rekli smo kako u Hrvatskim cestama radi oko 450 ljudi, pa bismo, ironično, mogli zaključiti kako taj broj ipak nije dovoljan da bi se istoga dana s pojasa uz cestu mogle ukloniti i table i prometni znakovi.

Pokušat ćemo olakšati Hrvatskim cestama

Ovo je ploča koju smo objavili u utorak i radnici Hrvatskih cesta do danas su je uklonili. Znakove upozorenja nisu, pa smo sada objavili i njih

Možda je problem, ostanimo i dalje ironični, u tome što u Hrvatskim cestama postoje usko specijalizirane ekipe – jedne za postavljanje i uklanjanje znakova obavijesti za vođenje prometa, a duge za uklanjanje i postavljanje znakova opasnosti.

No, čini se da je razlog zašto su Hrvatske ceste uklonile znakove obavijesti, a ostavile znakove opasnosti, mnogo prozaičniji. Naime, Telegram je, uz tekst u kojem smo na to upozorili, objavio samo fotografiju table koja usmjerava prema davno zatvorenom gradilištu, a ne i prometne znakove koji se još uvijek nalaze na mjestu ispred nekadašnjeg ulaska na gradilište. Zato sada objavljujemo fotografiju tih prometnih znakova kako bismo Hrvatskim cestama olakšali da ih pronađu i napokon uklone.

Više s weba