Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Telegram.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Netko je na Twitteru šerao naš tekst iz 2015. koji je na kraju završio u svim srpskim medijima

Cijela situacija i nas je pomalo iznenadila

ZADNJA IZMJENA: kol 1, 2017

Telegramov tekst iz srpnja 2015. ovih je dana završio u gotovo svim srpskim medijima. Čini se kako je netko na Twitteru šerao Telegramov tekst od prije dvije godine, naslova “Željko Ražnatović Arkan Hrvatskoj je prodao 12 šlepera oružja i videozapis masakra na Ovčari“, baziran na memoarima bivšeg premijera i šefa obavještajnih sklužbi Josipa Manolića.

Nakon toga ga je, izgleda, prenio Tanjug, a potom i velika većina srpskih medija. Tekst se prvo krenuo dijeliti na Twitteru:

Potom su ljudi primjetili da srpski mediji odjednom pišu o tome:

I da se, zapravo, radi o tekstu iz Telegrama starom dvije godine, koji je prenijela agencija Tanjug:

Tanjugova vijest Tanjug

Nakon toga, od Tanjuga su je preuzeli ju je brojni srpski mediji poput RTS-a, Večernjih novosti, B92…

Vijest je prenijela i Radio televizija Srbije (RTS)
Večernje Novosti
B92

Cijela je situacija i nas pomalo iznenadila:

Više s weba