Ovo je lažna vila na Hvaru koju su prevareni francuski turisti unajmili za 50 tisuća kuna

Nije bilo lako, ali Francuzi su od Booking.com-a na kraju izvukli svoj novac

Grupa od 12 francuskih turista koji su došli na Hvar očekujući da će odmor provesti u luksuznoj vili Felipe koju su preko interneta rezervirali mjesec dana ranije, samo da bi shvatili kako su bezobrazno prevareni, svoje iskustvo opisali su za francuski list Le Parisien. Ispričali su kakvo su zaprepaštenje osjetili kada su shvatili da kuće koju su na deset dana unajmili za 6,420 eura nema, i da se na lokaciji koju su odabrali za ljetovanje nalazi gradilište. „To je bilo samo polje bez ičega. Otišli smo do susjeda da se raspitamo jer smo mislili da možda imamo krivu adresu. Osjećali smo se uistinu poniženo. Našli smo se na ulici, ne želimo to ni najgorem neprijatelju”, kazala je Chloe Melin, jedna od francuskih turistica.

Pokušali su nazvati osobu koja se predstavljala kao vlasnica vile, ali broj bio isključen, rekla je. Poteškoća su Francuzi imali i kada su se pokušali požaliti Bookingu, platformi preko koje su unajmili nepostojeću vilu. Dugo su se probijali kroz birokratski labirint dok nisu došli do menadžerice Bookinga koja im je ponudila povrat novca. „Priznala je da je njihova odgovornost što su ostavili lažni oglas usprkos tome što su se ljudi žalili”, ispričala je Chloe Melin, koja je za francuski list rekla kako sumnja da bi situacija bila riješena da priču o tome što im se dogodilo nisu objavili na Twitteru.

Pronašli su smještaj

Noć su proveli u hotelu, a idućeg dana su iznajmili novu vilu, tako da im odmor nije u potpunosti propao. Ipak, jedan dio društva ostao je bez novaca i morao se vratiti kući. Melin je ispričala kako je na putovanje i iznajmljivanje nepostojeće vile potrošila više od tisuću eura. Kaže da više nije sigurna da će na Hvaru doživjeti ljetovanje kakvo je planirala. „Svi smo došli s više novaca za izlaske, kupnju i restorane, ali to nije uključivalo proračun za najam novog smještaja. Volimo izlaziti i tulumariti. Zato i jesmo odabrali Hvar za to”, požalila se Francuskinja.

U međuvremenu se oglasio i Booking, koji je nepostojeću vilu uklonio sa svoje stranice. „Iskreno nam je žao zbog poteškoća koje su zatekle ovu grupu turista. To definitivno nisu iskustva kakva želimo našim korisnicima, pa smo iz tog razloga osigurali potpun povrat novca za napravljenu rezervaciju, pokrili troškove prijevoza na novu lokaciju i ponudili dodatan iznos kao znak dobre volje. Smještajni objekt o kojem je riječ uklonjen je s naše stranice”, napisali su.

Naveli su kako se pridržavaju strogih procedura provjere objekata koji se oglašavaju na njihovoj platformi, te kako je incident s vilom Felipe bio iznimka. „U veoma rijetkim slučajevima kada se pojavi razlog za sumnju u određeni smještajni objekt, odmah detaljnije istražujemo taj slučaj i poduzimamo potrebne mjere. Naša služba za korisnike neprestano je dostupna korisnicima ako imaju ikakva pitanja ili im je potrebna podrška”, poručili su iz Booking.com-a.