Ovo je nestvarno čak i za Hrvatsku. Banožić još nije ispitan, nema nikakvih mjera opreza - nisu mu oduzeli ni vozačku

Općinsko državno odvjetništvo u Vinkovcima donijelo je rješenje o provođenju istrage

FOTO: PIXSELL

Bivši ministar obrane Mario Banožić, osumnjičen da je 11. studenoga u ranim jutarnjim satima skrivio prometnu nesreću u kojoj je poginuo Goran Šarić, još uvijek nije ispitan u prostorijama vinkovačkog tužiteljstva. Danas, gotovo dva mjeseca nakon nesreće, Općinsko državno odvjetništvo u Vinkovcima objavilo je priopćenje u kojemu stoji da je protiv njega donijelo rješenje o provođenju istrage koje mu je fizički uručeno 29. prosinca.

Banožić je, dodaju, potvrdio da je primio rješenje 2. siječnja pa su se time “stekli uvjeti za objavu priopćenja”, navodi vinkovačko tužiteljstvo. Nije samo jasno zašto su to učinili tek danas, tri dana nakon što su se, kako sami kažu, stekli uvjeti za to.

Podsjetimo, Telegram je početkom prosinca objavio informacije o Banožićevom ispitvanju u policiji. Iz izvora bliskih Policijskoj upravi Vukovarsko-srijemskoj saznali smo tada da je Banožić iskaz dao 29. studenoga i to, navodno, pod posebnim, strogo kontroliranim okolnostima. Naš sugovornik rekao je tada da se neposredno pred Banožićev dolazak u zgradu policije u Vinkovcima, djelatnicima branilo korištenje dizala, kako bi Banožić odmah ušao u dizalo i da ga vidi što manje ljudi.

Službenici nisu mogli iz ureda

Isto se, kaže Telegramov izvor blizak vinkovačkoj policiji, dogodilo i kada je Banožić došao na kat u kojem je policijska soba s kamerama gdje je dao iskaz. Službenicima na tom katu rečeno je da na neko vrijeme ne napuštaju urede. ”Željelo se na svaki način osigurati da Banožića vidi što mani broj ljudi, ali i sačuvati ga od mogućih neugodnosti”, rekao je Telegramov izvor.

Osim što je od prometne nesreće prošlo toliko vremena, postoje i drugi problemi. Kada se dogode ovakvi slučajevi, odnosno, kad tužiteljstvo nema osnovu za traženje istražnog zatvora za osumnjičenika, razmatraju se mjere opreza.

Nije bio vezan pojasom

Krivcu se uglavnom oduzme vozačka ili mu se zabrani prilazak neispitanim svjedocima. Međutim, Banožiću tužiteljstvo nije odredilo nikakve mjere, javlja Jutarnji list.

Banožić tako bez problema može sjesti za volan ili kontaktirati svjedoke te tako utjecati na njih. Čitav je slučaj obilježen neobičnim potezima institucija.

Policijska uprava vukovarsko-srijemska krišom je, gotovo mjesec dana nakon prometne, uspjela napisati kaznenu prijavu protiv Banožića. Osim kaznene prijave, Banožić se ujedno suočio i s prekršajnom prijavom jer u trenutku nesreće nije bio vezan sigurnosnim pojasom.

Ilegalni dijelovi na autu

Tijekom očevida bilo je još zabrinjavajućih nelogičnosti. Vještačenjem Nissana kojeg je kobnoga jutra vozio Banožić, otkriveno je da na automobilu postoje dijelovi koji mu izvorno ne pripadaju i za koje ne postoji odgovarajući atest, pisao je sredinom studenog Telegramov Drago Hedl.

Banožićev terenac na pregled uvijek je bio dovožen bez spornih dodanih elemenata, a nakon što bi prošao tehnički, dijelovi bi bili vraćeni na automobil. Radi se navodno o posebnoj sajli, braniku s prednje strane vozila, posebnim nosačima na krovu, pojačanju osovine i posebnim felgama. Za sve od navedenog trebaju atesti.

Te dijelove mu je navodno na auto nadogradio vlasnik poznate vinkovačke građevinske tvrtke koji je ujedno i njegov prijatelj i lovački kolega.