Nekad je nužno odabrati stranu

Sve je bolje. Tvrtka koja je u Mostovoj kampanji vrtila napade na Škoru par mjeseci prije gurala je - Škoru

McElit je Mostu odrađivala izbornu promidžbu na 49 portala, na predsjedničkim izborima radila je za Škoru

Telegram od početka srpnja, uoči održavanja ovogodišnjih parlamentarnih izbora, izvještava o poplavi portala s domenom stvarnost.hr, koja je tijekom izborne kampanje plasirala suspektne ankete koje su predviđale da će Most doslovno rasturiti u svih 10 hrvatskih izbornih jedinica. Zaključak anketa u svakoj od izbornih jedinica bio je unison: “Škorini birači prelaze Mostu tražeći sigurnost i u svim jedinicama Most uvjerljivo prelazi izborni prag”.

Iako su nam iz Mosta početkom srpnja tvrdili da im navedeno istraživanje i ankete nisu poznati, otkrili smo kako je Most uložio najmanje 24.489,60 kuna u promidžbu na 49 portala s domenom stvarnost.hr koji su, redom, objavljivali sporne ankete. Novac je iz Mosta isplaćen tvrtki McElit d.o.o. za oglašavanje na elektroničkim portalima s domenom stvarnost.hr. Ista je tvrtka tijekom kampanje vrtjela oglase usmjerene protiv Domovinskog pokreta na Facebook stranici “Žetončići 2020.” i sve skupa se uklapalo u propagiranje Škorine opcije kao one od koje birači bježe ili će pobjeći.

Vrtili gomilu oglasa za Škoru

Međutim, priča ne bi bila toliko zanimljiva da tvrtka McElit, koja je radila izbornu promidžbu za Most, tijekom posljednjih predsjedničkih izbora nije radila promidžbu upravo za predsjedničkog kandidata Miroslava Škoru.

Pretragom Facebook oglasa koje je plasirao i vrtio McElit u vrijeme kampanje za predsjedničke izbore, moguće je pronaći cijeli niz oglasa na službenoj Facebook stranici Miroslava Škore, zatim na stranici “Miroslav Škoro za predsjednika države”, kao i na FB stranici “Miroslav Škoro za premijera države”.

Od osnutka u veljači ove godine sve do svibnja, McElit brine i o oglasima Domovinskog pokreta:

Škoro ankete nazvao ‘skandaloznima’

Kako smo već izvještavali, tvrtka McElit bavi se web dizajnom i marketingom i u vlasništvu je Hrvoja Macana iz Slavonskog Broda. O njemu je pisao Faktograf, kao predsjedniku udruge Priznajem, koja je izdavač portala Priznajem.hr. Tekstove s toga portala, Faktograf je u nekoliko navrata označavao kao netočne, lažne, neprovjerene vijesti.

Novost je da je upravo Priznajem.hr Hrvoja Macana na nedavnom natječaju Ministarstva kulture za financiranje projekata ‘Mediji zajednice – potpora socijalnom uključivanju putem medija’, dobio 1,3 milijuna kuna za ‘Razvoj informativne platforme Hrvatski branitelj’.

Spomenimo i kako je nakon objave prvog Telegramovog teksta o cijelom nizu portala koji objavljuju suspektne ankete o pretrčavanju Škorinih birača Mostu, na press konferenciji reagirao i sam Škoro, nazvavši ankete i sve “stvarnost” portale “skandaloznima”.

‘Škoro koristio usluge istog tima’

Nakon toga, Telegramu su se javili s kontakt adrese Stvarnost medija i poručili da “napade Miroslava Škore i Telegrama smatramo neutemeljenima i izrazito neprofesionalnima”, kao i da je “Miroslav Škoro do sada koristio usluge istog tima u predsjedničkoj kampanji i nije imao primjedbe na analize i prikupljene meta podatke”.

Stvarnost portali, na čijim su se bannerima pojavljivali oglasi brodske tvrtke McElit, u vlasništvu su tvrtke 24SB j.d.o.o iz Slavonskog Broda koja djeluje od 7. studenog 2019. Njen je, pak, vlasnik Ivica Janković, ujedno i urednik svih portala stvarnosti.