Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Telegram.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Ovo na slici je Teslin auto koji se, dok je vozio na autopilotu, zabio u kamion parkiran na autocesti

Do nesreće je došlo na autocesti u blizini Moskve

ZADNJA IZMJENA: kol 12, 2019

Jedan Teslin Model 3 koji vozio autopilot modu sudario se s kamionom parkiranim na autocesti u blizini Moskve, piše Reuters. Nakon sudara u nedjelju kasno navečer, automobil je zahvatila vatra, nakon čega je u potpunosti izgotio. Vozač Tesle je hospitaliziran, a radi se o Alexeyu Tretyakovu koji je inače glavni direktor investicijskog fonda Arikapital. Njegovo dvoje djece koji su se u trenutku sudara nalazili u automobili zadobili su lakše ozljede.

Baterije za električne automobile se., inače, mogu lako zapaliti nakon snažnog sudara, no prema statistikama kompanje, zapaljenja Teslinih baterija iznimno su rijetka. Međutim, kada se to dogodi, stvari postaju jako opasne, što je jasno vidljivo iz videa koji kruže po društvenim mrežama.

Nije prvi puta da se dogodio ovakav sudar

Kad su vozača pitali je li njegova Tesla bila u modu autopilota, rekao je kako je automobil u trenutku bio u “modu potpomognute vožnje” te da je on cijelo vrijeme rukama držao volan. No, tvrdi, ni on ni auto nisu primijetili da se na autoputu nalazi parkirani kamion. Tvrdi da je u tom trenutku vozio oko 100 kilometara na sat, što je točno ograničenje brzine.

Ovo nije prvi put da se Tesla vozeći u modu Autopilota zabila u drugo, često parkirano, vozilo. Kada se dogode ovakvi incidenti, Tesla redovito brani svoj samovozeći softver, no također tvrde da funkcija Autopilota ne znači da vozači ne moraju biti oprezni i svjesni toga što automobil radi i kako vozi. Vozači moraju u svakom trenu biti sposobni preuzeti kontrolu nad vozilom, kažu.

Ivan Luzar
Telegram autor
1089 članaka Više o autoru
Više s weba