Pokušali smo provjeriti uznemirujuću tvrdnju da je ZET-u zbog duga pao sustav. ZET: 'Nema nikoga, svi vam rade do 15.30’

Radno vrijeme je ZET-u sveto

20.04.2012., Zagreb - Kontrolori ZET-a nastavljaju akciju intenzivne kontrole voznih karata. 
Photo: Patrik Macek/PIXSELL
FOTO: Patrik Macek/PIXSELL

Renato Petek, kandidat za dogradonačelnika Zagreba na listi SDP-ovog kandidata Joška Klisovića, danas je objavio da se srušio sustav kontrole karata Zagrebačkog električnog tramvaja. Prema Peteku, zbog duga Grada Zagreba jutros je otkazao sustav koji koriste kontrolori ZET-a. Konkretno, Petek spominje “višemjesečni dug” od 24.236,96 kuna zbog kojeg je teleoperater kontrolorima karata uskratio svoje usluge.

Petek je objavio i fotografiju poruke koju su, piše, primili kontrolori na svojim uređajima. “ISKLJUČENJE: Zbog duga koji imate onemogućeno vam je pozivanje, korištenje interneta i slanje poruka”. Teleoperater korisnike upozorava da korisnici neće moći ni primati pozive izvan teritorija Hrvatske, te navodi kako će usluge biti obnovljene kada se dug koji spominje Petek uplati na odgovarajući račun.

Financijski sustav Grada Zagreba se raspao. Stanje je alarmantno i više ga nitko ne može prikriti! Fotografija…

Posted by Renato Petek on Tuesday, May 11, 2021

Naletjeli smo na zid

Informaciju o padu sustava pokušali smo provjeriti kod ZET-a. U 15.38 nazvali smo Centralu i tražili razgovor sa službenicom za informiranje ili bilo kim drugim ovlaštenim za davanje izjava za medije. Službenica na ZET-ovoj Centrali kazala nam je da to danas neće biti moguće. “Oni vam svi rade do pola četiri, više nema nikoga”, rekla je.

Ponadali smo se da ćemo više sreće imati ako nazovemo Tramvajski promet. Međutim, ni službenik koji se ondje javio na telefon nije nam mogao pomoći. “Bilo bi najbolje da nazovete glasnogovornika”, kazao je. Na kraju smo pokušali i to, ali glasnogovornik ZET-a Domagoj Zeba nije nam se javio na poziv upućen u 15:43.

Tako vijest o padu sustava koji koriste kontrolori na kraju nismo uspjeli potvrditi, ali možemo reći da smo usprkos tome doznali mnogo o načinu funkcioniranja Zagrebačkog električnog tramvaja.