Povjerenstvo kaznilo člana Uprave Zagrebačkog Holdinga; primao naknadu da se vozi svojom Teslom

Sesar je na svoju plaću dobivao dodatak u paušalnom iznosu od 8800 kuna. Sad je kažnjen s 8000 kuna

28.05.2014., Jastrebarsko - Konferencija za medije i predstavljanje manifestacije "Poslovni uzlet za male i srednje poduzetnike i obrtnike Zagrebacke zupanije".  Boris Sesar. rPhoto: Petar Glebov/PIXSELL
FOTO: Petar Glebov/PIXSELL

Povjerenstvo za odlučivanje o sukobu interesa u petak je s 8000 kuna, koje može platiti u osam rata, kaznilo člana Uprave Zagrebačkog holdinga Borisa Sesara jer je primao zabranjenu naknadu za korištenje automobila Tesla u službene i privatne svrhe. Sesar je naime na svoju plaću dobivao dodatak u paušalnom iznosu od 8800 kuna za korištenje automobila Tesla.

Povjerenstvo je na sjednici utvrdilo da je primajući naknadu u paušalnom iznosu, a ne kao naknadu stvarno nastalih troškova prijevoza, zapravo primao zabranjenu dodatnu naknadu. Članak 7d Zakona o sprječavanju sukoba interesa, naime, kaže da je dužnosnicima zabranjeno primati dodatne naknade.

Na sjednici Povjerenstva je rečeno da je i sam aneks ugovora, koji mu je omogućio takvu naknadu, sklopljen suprotno pravilniku Zagrebačkog holdinga, odnosno ona nije bila u skladu s internim aktima Holdinga. Budući da je primao naknadu koju nije smio, na način na koji nije smio, Povjerenstvo je odlučilo da je Sesar povrijedio Zakon o sprječavanju sukoba interesa te mu je izrečena sankcija od 8000 kuna, koju može platiti u osam rata.

Kaznu može platiti u osam rata

Sesar je ranije zatražio mišljenje Povjerenstva o dobivanju te naknade, a nakon odgovora da ona nije odgovarajuća podnio je zahtjev za njezinim ukidanjem. Skupština i Nadzorni odbor Holdinga njegov su zahtjev usvojili na sjednici 29. srpnja pa mu je naknada ukinuta s 1. kolovozom.

Inače, priču je u medije iznio Mario Župan, HDZ-ov gradski zastupnik, govoreći da takvim dogovorom Holding Sesaru zapravo otplaćuje rate kredita za Teslu. Iz Holdinga su kada je priča tek objavljena za Jutarnji rekli da je gospodinu Sesaru pripala naknada “u visini troška koji nastaje za druge članove Uprave koji koriste službene automobile” jer on ne koristi službeno vozilo, a svoj automobil vozi sam, bez angažiranja službenog vozača.

Također, iz Holdinga su početkom lipnja za 24 sata poručili kako “Sesar koristi isključivo svoj automobil Tesla Model 3 u službene svrhe i vozi ga isključivo sam”, uz napomenu kako ga je kupio prije nego što je imenovan.