Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Telegram.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Ruska televizija danima je emitirala najdosadniji prijenos uživo – vrata ekvadorske ambasade. Sad jedini imaju uhićenje Assangea

Russia Today silno je htjela uhvatiti trenutak uhićenja osnivača WikiLeaksa

ZADNJA IZMJENA: tra. 11, 2019

Uhićenje osnivača WikiLeaksa Juliana Assangea vijest je dana, a društvene mreže prepune su snimke na kojoj se vidi kako Assangea iz ekvadorske ambasade odvlači londonska policija. Tu je scenu jedina uspjela snimiti Russia Today, a urednik Guradiana Jim Waterson maloprije je zgodno na Twitteru opisao kako im je to uopće uspjelo. Novinari RT-a, naime, već tjedan dana stoje ispred ekvadorske ambasade kako bi uhvatili trenutak Assangeova uhićenja.

Cijelo to vrijeme uživo su emitirali prijenos, a ljudi su na snimci uglavnom mogli vidjeti vrata ekvadorske ambasade u Londonu. Ali eto, čekanje im se isplatilo i sada doslovno jedini imaju snimku na kojoj policija odvlači Assangea.

Waterson je rusku televiziju zgodno pohvalio na Twitteru. „Recite što želite o RT-u, ali tjedan dana su emitirali najdosadniji svjetski prijenos uživo, vrata ekvadorske amabasade, a dobili su snimku kako policija dolazi i iznosi Assangea”, napisao je Waterson.

Strpljivi Rusi nagrađeni

Kamere RT-a strateški su postavljene jer se znalo da bi Assange uskoro mogao biti uhićen. Tu mogućnost najavio je WikiLeaks, kad su prije nekoliko dana na Twitteru objavili da će Assange biti izbačen iz ekvadorske ambasade i uhićen. “Visoko pozicionirani izvor iz Ekvadora rekao je WikiLeaksu da će Julian Assange biti izbačen u ‘par sati ili dana’, a kao izgovor iskoristit će se skandal #INAPapers. Već postoji dogovor s Velikom Britanijom oko njegova uhićenja”, tvitali su.

Russia Today je, inače, televizijska postaja koju je 2005. godine osnovala ruska vlada. Prenose program na engleskom, arapskom i španjolskom jeziku, imaju središnji studio u Moskvi i dopisništva u nekoliko svjetskih metropola, uključujući i London. Često ih se optužuje da su propagandni alat u rukama ruskih vlasti.

 

 

Vedran Vrabec
Telegram autor
208 članaka Više o autoru
Više s weba