Šef Hrvatske turističke zajednice na Facebooku objavljuje bedaste lančane poruke. Djeluje kao da ih shvaća vrlo ozbiljno

Da je riječ o podvali Staničić nije shvatio čak ni kada je došao do rečenice koju je Google translate preveo senzacionalno loše

Zagreb: Otvorena konferencija o zdravstvenom turizmu 05.02.2019., Zagreb - U Hotelu Esplanade pocela je konferencija zdravstvenog turizma u Hrvatskoj Health Spot Croatia - Hrvatska, mjesto za zdravlje. Direktor Hrvatske turisticke zajednice Kristjan Stanicic.
Photo: Patrik Macek/PIXSELL
FOTO: PIXSELL

Direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić na svom je profilu javno zabranio „Facebooku ili Facebook organizacijama” da koriste njegove “fotografije, informacije, poruke ili objave, prošlost i budućnost“. Riječ je, naravno, o jednom od onih statusa koje slabije upućeni korisnici te društvene mreže svako toliko počnu objavljivati uvjereni da im Mark Zuckerberg želi ukrasti identitet, i da bi ga objavljivanje takvih statusa moglo spriječiti kada bi to zaista htio.

“Ne zaboravite da sutra počinje novo Facebook pravilo na kojem mogu koristiti vaše fotografije. Ne zaboravite da je rok danas!!! Može se koristiti u pravosudni slučajevima u slučajevima protiv vas. Sve što ste objavili postaje javno od danas, čak i izbrisane poruke ili zabranjene fotografije”, stoji u tekstu koji je Staničić prenio na svom profilu pa u nastavku objave ozbiljno upozorava Facebook da je njegova privatnost zaštićena zakonom.

Objava je u međuvremenu nestala s profila

Da je riječ o podvali Staničić nije shvatio čak ni kada je došao do rečenice koju je Google translate preveo osobito loše: “Ako ne objavite izjavu barem jednom, ti ćete preporučiti korištenje vaših fotografija, kao i informacije koje se nalaze u statuse statusa profila. Nemoj dijeliti. Kopiranje i pasta”.

Objava je u međuvremenu nestala s Staničićevog profila. Na prvi pogled je zabavno, pa možemo osjetiti olakšanje zbog toga što se gospodin Staničić nije odlučio upustiti u poslovne poduhvate s nigerijskim prinčevima ili dopisivanje s onim američkim marincima koji na internetu traže usamljene starije gospođe.

Kako ovaj gospodin može voditi HTZ?

No, možda je bitno još jednom napomenuti da je gospodin Stančić direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice, organizacije čiji je zadatak, kako stoji na njihovim stranicama, stvaranje i promicanje identiteta i ugleda hrvatskog turizma,te, između ostalog, predlaganje i izvedba promidžbenih aktivnosti u zemlji i inozemstvu. S obzirom na to da živimo u 2019. godini, duboko u digitalnoj eri, kada su društvene mreže osnovno sredstvo za promociju, malo je neobično da HTZ vodi ovako informatički nepismen čovjek.

Kristijan Staničić je direktor HTZ-a postao u srpnju 2017. godine. Iste godine bio je kandidat HDZ-a za riječkog gradonačelnika na lokalnim izborima. Kako je svojevremeno napisao Telegramov Drago Hedl, riječ je o dobro plaćenom mjestu, svojevrsnoj sinekuri koju je Staničić dobio kao nagradu jer je pristao biti HDZ-ov kandidat u Rijeci, gdje ta stranka nikada nije imala gradonačelnika. Osvojio je samo 13,95 posto glasova pa, kako je imao tek treći rezultat, nije ušao u drugi izborni krug.