Sjećate se snimki Bandića kako urla da mu zaposle obitelj? Njegova suradnica na sudu: 'Inspekcije pokazale da je sve OK'

Bandićeva suradnica Andrea Šulentić danas je na sudu hvalila svog šefa. Tvrdi da nije bilo muljanja sa zapošljavanjem

Pročelnica Stručne službe gradonačelnika Andrea Šulentić danas je u nastavku suđenja Milanu Bandiću i suoptuženima u aferi Agram nahvalila svog šefa, te potvrdila kako u 26 inspekcijskih nadzora nije utvrđen niti jedan prekršaj vezan za zapošljavanje ili premještaj.

Bandiću se naime, sudi za nezakonita zapošljavanja, sumnjive zamjene zemljišta, omogućavanje korištenja službenih vozila mimo pravila, te muljaže sa zbrinjavanjem glomaznog otpada. Svime time, tvrdi USKOK, grad Zagreb oštećen je za oko 20 milijuna kuna.

Kome će sud povjerovati?

Unatoč tome što su u sudnici puštane snimke Bandićevih telefonskih razgovora iz kojih je jasno da urgira kod pojedinih zapošljavanja, gospođa Šulentić danas je kazala kako u gradu postoji Sektor za upravljanje ljudskim potencijalima koji pazi da zaposlenik koji se premješta zadovoljava sve uvjete za premještaj.

Zamjenika ravnateljice USKOK-a Svena Miškovića zanimalo jeje li gradonačelnik inače upoznat s premještajem pojedinih zaposlenika, na što je Šulentić dala vrlo diplomatski odgovor: “Nisam u poziciji odgovoriti na to pitanje budući da je gradonačelnik odgovoran za svoj dio posla. On je diplomirani politolog koji ima povjerenje za 3000 djelatnika koji rade za njega”.

Kritika na račun Vide Demarin

Ispitivana je i o umjetninama Zaklade za pomoć oboljelima od cerebrovaskularnih bolesti, te njezinoj predsjednici Vidi Demarin koju je Bandić, prema optužnici, poticao na lažno svjedočenje i krivotvorenje isprava. Šulentić je, naime, na Bandićevu zamolbu koordinirala suradnjom gradskih upravnih tijela i te Zaklade.

”Vidu Demarin sam upoznala preko gradonačelnika koji me zamolio da budem pravna podrška i spona između gradskih upravnih tijela i zaklade koja se, između ostalog, financirala i aukcijskom prodajom umjetnina donatora i umjetnina u privatnom vlasništvu gradonačelnika. Neprodane umjetnine su se zbog nedostatka prostora vraćale vlasnicima koji bi ih čuvali do nove dražbe”, kazala je Šulentić zaključivši da je knjigovodstvo zaklade ”vođeno vrlo površno”.