Slavonka na Fejsu upoznala ljubav svog života, uplatila mu kompletnu ušteđevinu pa shvatila da on ne postoji

Čak mu je uplaćivala novac za 'carinjenje paketa' koje je tobože slao

24.09.2018., Osijek - Facebook, drustvena mreza."nPhoto: Davor Javorovic/PIXSELL
FOTO: Davor Javorovic/Pixsell/Ilustracija

Novi slučaj tzv. romantične prevare – kojom je ‘virtualni muškarac’ u zabludu doveo 65-godišnjakinju obećanjem da će joj se preseliti po odlasku u mirovinu, za što mu je uplatila više od sto tisuća kuna – policija je iskoristila kako bi još jednom građane pozvala na oprez.

Brodsko-posavska policija u ponedjeljak je priopćila kako kriminalistički istražuje navode iz prijave te žene s područja Slavonskog Broda, koja se im požalila da je prevarena.

Uplaćivala mu za ‘carinu’

Riječ je, kažu, o internetskoj prevari kojom je 65-godišnjakinja oštećena za ukupno više od 100 tisuća kuna nakon što je od ožujka, putem jedne od društvenih mreža, ostvarila virtualni kontakt s muškarcem te povjerovala njegovim tvrdnjama da će joj se preseliti po odlasku u mirovinu.

Ona mu je u više navrata uplatila veći novčani iznos za troškove transporta i carinjenja “paketa” koje joj je poslao.

Sve češće ovakve prevare

Iz policije i ovoga puta upozoravaju kako sve češće bilježe slučajeve tzv. romantične prevare te upozoravaju građane, osobito žene, da budu oprezne pri komunikaciji na društvenim mrežama i stranicama za upoznavanje.

Napominju kako prevaranti tragaju za žrtvama kako bi ostvarili protupravnu imovinsku korist, služeći se raznim načinima obmane, pružaju lažnu pažnju i sl.

Iskazuju snažne osjećaje

‘Romantični prevaranti’ pritom kroz komunikaciju iskazuju snažne osjećaje prema žrtvi, a nakon što zadobiju njezino povjerenje traže novac, darove ili podatke o bankovnim karticama. Također, mogu tražiti i da im žrtva pošalje osobne fotografije ili videozapise.

Policija zato poziva građane da ne prihvaćaju komunikaciju s osobama na društvenim mrežama za koje nisu u mogućnosti provjeriti njihov identitet i postojanje, a posebno da ne vjeruju ovakvim ili sličnim ponudama putem društvenih mreža.