Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Telegram.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Što nam radi predsjednica? Evo, osniva radnu skupinu koja će brendirati Hrvatsku

Maloprije je na Pantovčaku održala sastanak na temu 'Identitet i marka RH'

ZADNJA IZMJENA: lis 17, 2018

Predsjednica Kolinda Grabar Kitarović danas je na Pantovčaku održala sastanak na temu “Identitet i marka Republike Hrvatske”. Razlog je, kaže, taj što “treba konačno početi upravljati brendom ili imidžem svoje zemlje”.

Kaže kako ljudi odlaze iz Hrvatske jer su nezadovoljni stanjem u državi, ali da stvari zapravo uopće nisu tako loše i da je sve zbog negativne percepcije. “Kreira se negativna percepcija i dojam da u zemlji ništa ne valja. A kad se maknete iz zemlje vidite da stranci imaju puno bolju percepciju o Hrvatskoj nego što je imamo mi sami”, rekla je predsjednica, prenosi N1.

Opet je malo pričala o Svjetskom prvenstvu

Opet se vratila i na Svjetsko prvenstvo i uspjeh naših nogometaša. Kaže kako je htjela iskoristiti svjetski interes za Hrvatsku kako bi ukazala na to da je potrebno napraviti nacionalnu strategiju i brendirati Hrvatsku. “Tijekom nedavnog boravka u SAD-u, u razgovorima s ljudima, nema onoga tko nije čuo za Hrvatsku ili ne zna gdje je Hrvatska”, rekla je i dodala kako su joj svi pričali da im je Hrvatska osvojila srca.

Kaže kako Hrvatska mora kreirati vlastiti brend i ne dopuštati drugima da to rade umjesto nje. Ranije kampanje, kaže, nisu uspijevale jer su se oslanjale na vizuale, slogan ili fotografije, a “izrazito je bitno i živjeti brend koji se predstavlja”.

Skupinu će voditi profesorica s Ekonomije

Razlog zbog kojeg je danas organizirala sastanak na Pantovčaku je taj kako bi “pokrenula kampanju, inicirala okupljanje stručnjaka, sportaša, umjetnika, istaknutih ljudi i svih koji su zainteresirani i koji imaju iskustva i žele ih podijeliti i pridonijeti boljem shvaćanju i kreiranju brenda”.

“Hrvatska nema jasan sustav oblikovanja vlastite marke”, rekla je predsjednica. “Osnivanjem radne skupine za izrađivanje službene marke želim to promijeniti”, dodala je. Najavila je i kako će radnu skupinu voditi Dubravka Sinčić Ćorić, redovita profesorica na Katedri za marketing Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu.

 

Više s weba
Ostanite uz telegramov program