Što se događa s vodom u Novom Zagrebu? Holding tvrdi da je sve OK, neki građani da je još nema

Jedna gospođa kaže da je voda sinoć nakratko stigla, ali je gotovo odmah opet nestala

09.07.2019., Zagreb - Cisterna sa pitkom vodom u Sloboštini. Photo: Filip Kos/PIXSELL
FOTO: PIXSELL

Veliki dio Novog Zagreba jučer je zbog puknuća magistralnog cjevovoda ostao bez vode. Iz zagrebačkog Holdinga su se građanima ispričali, objavivši usput da je opskrba pitkom vodom osigurana autocisternama. Prema novom priopćenju, koje je Holding objavio danas, problemi su riješeni.

“Novozagrebačka naselja u kojima jučer, zbog puknuća magistralnog cjevovoda, nije bilo vode, priključena su na vodoopskrbnu mrežu te u ovim trenucima nema prekida u isporuci”, stoji u priopćenju. Napominje se da su zbog tehničkih razloga moguća ograničenja u distribuciji, ali ona su se, prema priopćenju ZG Holdinga, trebala odraziti u vidu slabijeg tlaka. Navodi se, doduše, broj na koji se mogu prijaviti poteškoće u opskrbi, ali izričito se napominje da će to biti iznimni slučajevi:”…korisnike molimo da takve – izolirane slučajeve, dojave na broj Pozivnog centra 072 500 400.”.

Bez vode od jučer

Zanimljivo, Večernji list danas je pronašao nekoliko ljudi koji tvrde da to nije točno. “Jako sam ljutita još od jučer. Ispada da nam svi lažu. Živim u Središću, u ulici Savezne Republike Njemačke. Od jučer u 6:45 sati bez vode sam. Stigla je nakratko u 20:05 sati tek toliko da pustim vodu u toalet. Nisam uspjela ni dva tanjura oprati. Danas opet nema ni kapi vode. I pričaju o nekim fantomskim cisternama”, kazala je gospođa predstavljena kao Ljiljana iz Središća.

Slične priče imali su i ljudi iz Travnog, Utrina i Dugava. Gospođa Ariana iz Dugava požalila se da je kontaktirala famozni Holdingov Pozivni centar, ali djelatnica koja se javila nije znala znali reći ništa korisno. “Kazala je kako ne zna kada ćemo dobiti vodu, a na pitanje gdje se nalaze cisterne jer ih u kvartu nema, ostala je zbunjena. Potom je kazala kako će provjeriti te nakon nekoliko trenutaka dodala da ne zna točnu lokaciju cisterne s pitkom vodom”, prepričala je gospođa Ariana.

Holding: sve je OK

Kako bismo doznali što se točno događa, nazvali smo spomenuti Pozivni centar, i nakon desetak minuta čekanja dobili djelatnicu koja je nam je rekla da danas nije bilo nikakvih problema s vodoopskrbom. Nakon nekog vremena se ipak prisjetila jedne ulice u kojoj, kako je rekla, jutros nije bilo vode, ali tamo je poslana cisterna. Za sve daljnje informacije uputila nas je na Vodoopskrbu i odvodnju Zagrebačkog Holdinga.

Glasnogovornica te tvrtke, Ana Glavan, ponovila nam je ono što je objavljeno u priopćenju: danas nigdje u Novom Zagrebu nije bilo nestašica vode, te nam je preporučila da se o svim novostima informiramo na stranicama te tvrtke. Tamo pod aktualnim statusima stoji priopćenje čije smo dijelove citirali u gornjem dijelu teksta. Ni službenica u pozivnom centru, ni glasnogovornica Glavan, nisu znale ništa o pritužbama građana koji kažu da su i danas bili bez vode; štoviše začuđeno su pitale odakle nam ta informacija.