Sveučilište u Zagrebu bacilo se na marketing. Naručuju razni promo materijal, između ostalog i 1000 lizalica

Raspisali su javnu nabavu u vrijednosti 460 tisuća kuna

Sveučilište u Zagrebu odlučilo je uložiti u promociju pa su raspisali natječaj za javnu nabavu promotivnog materijala. Ukupna procijenjena vrijednost nabave je 460 tisuća kuna, od čega 170 tisuća otpada na tekstilne proizvode, a 290 tisuća na ostali promidžbeni materijal, piše tportal.

Među promotivnim materijalom koje rektor Damir Boras nabavlja kako bi “informirao javnost o aktivnostima Sveučilišta” su i lizalice, antistres loptice, magneti, termosice i tako dalje.

Treba im 1000 šarenih i okruglih lizalica

Konkretno, treba im 2350 platnenih torbi, stotinu ruksaka, 1500 muških majica kratkih rukava, 50 ženskih polo majica, 150 majica s kapuljačom, podloške za miš, magnete, termosice, 1500 šalica, 1860 antistres loptica, deset tisuća olovaka i kemijskih olovaka te tisuću lizalica.

U dokumentaciji za nabavu detaljno su opisane te lizalice koje im trebaju pa piše da moraju biti šarene, okrugle, promjera šest centimetara te, kao i ostali artikli, imat će vidljiv logo Sveučilišta u Zagrebu.