Svi su pomalo zbunjeni imenom nove kampanje stranke Mirele Holy koja povezuje zlatnu ribicu, udicu i pojam cirkularne ekonomije

Šefica OraH-a predstavila je kampanju vezanu uz modnu industriju

25.11.2014., Zagreb - Glasovanjem o do sada raspravljenim tockama dnevnog reda  nastavljena je 15 sjednica Sabora RH. Pedja Grbin , Mirela Holy. 
Photo: Patrik Macek/PIXSELL
FOTO: PIXSELL

Predsjednica ORaH-a Mirela Holy u nedjelju je predstavila kampanju stranke pod nazivom “Upecaj staru haljinu i bez zlatne ribice stvori novo radno mjesto” kojoj je cilj promocija koncepta tzv. cirkularne ekonomije u modnoj industriji. Taj koncept kazuje, kako piše Hina, da ništa nije smeće pa ne potiče konzumerizam.

Natječaj za dizajnere

Kako bilo, ideja predsjednice ORAH-a je da mladi dizajneri na na e-mail adresu cirkularna_revija@orah.hr do 25. lipnja pošalju fotodokumentaciju svojih kreacija od stare, odbačene odjeće i materijala.

Kolekcije koje se prijavljuju trebaju imati između dva do deset odjevnih predmeta, a fotografije trebaju pokazati i novu kreaciju i ono od čega je nastala. Najbolji dizajneri dobit će šivaći stroj. Holy kaže kako bi ideje “sjajnih dizajnera trebale biti nositelj drugačijeg gospodarskog razvoja zemlje”.

Cirkularna ekonomija

Želi predstaviti cirkularnu ekonomiju koja se u potpunosti razlikuje razlikuje od linearne ekonomije, modela koji sada primjenjujemo. Linearna ekonomija, koja potiče konzumerizam, iz prirode uzima sirovine za nove proizvode, koji se koriste kratko, u pravilu sve kraće, a onda se odbacuju u okoliš i tretiraju kao smeće, javlja Hina.

Ostaje za vidjeti kako će mladi dizajneri kojima je upućen poziv, ali i građani na čije glasove računa ORAH reagirati na kampanju “Upecaj staru haljinu i bez zlatne ribice stvori novo radno mjesto”.