Telegram, svaki dan: Važna obavijest za sve Telegramove čitatelje i korisnike

Telegram je svoj fokus odlučio prebaciti na digitalna izdanja i nove platforme

Telegram, od sad svaki dan: nedavnom odlukom Telegram Media Grupe, jednog od najvećih digitalnih izdavača u Hrvatskoj, fokus svog najvažnijeg premium brenda, Telegrama, seli na digitalno izdanje i nove platforme. Trenutno tjedno tiskano izdanje, odlučili smo, postat će raskošni mjesečnik s velikim pričama.

S obzirom na tržišne trendove i društvena kretanja, odluka Telegram Media Grupe je da Telegramove kvalitetne članke i originalna istraživanja korisnicima moramo davati svaki dan, iz minute u minutu, a ne, kao dosad, jednom tjedno, uz smanjene objave na portalu.

Treći najposjećniji news portal u Hrvatskoj

Rapidni uspjeh Telegramovih digitalnih platformi, od Facebook stranice s gotovo 250.000 korisnika do web izdanja koje je jedno od naposjećenijih u Hrvatskoj, od nas traži brzu reakciju kako bismo zadovoljili realne potrebe svojih korisnika.

Kvalitetno istraživačko i analitičko novinarstvo, kakvo smo dosad pripremali za naše tjedno tiskano izdanje – Telegram je, podsjetimo, razotkrio neobičan slučaj ministra Panenića i njegovog stiropora, aferu Eko Sever i brojne druge društvene priče – želimo korisnicima servirati još češće, ambicioznije i temeljitije, na svim platformama, od weba do Snapchata.

Od ukupne publike Telegram Media Grupe, koja iznosi preko 1,5 milijuna jedinstvenih korisnika mjesečno, oko 3.5 posto korisnika našem sadržaju pristupa preko tiskanog izdanja. Svi ostali korisnici naš sadržaj konzumiraju preko portala i mobilnih kanala. Naš portal Net.hr treći je najposjećeniji news portal u državi, s milijunskim dosegom na društvenim mrežama.

Više od 85 posto prihoda na webu

Ako gledamo samo Telegram, 10 posto čitateljstva vezano je isključivo za tiskano izdanje, a 90 posto za digitalne kanale. Trenutna struktura prihoda Telegram Media Grupe, s više od 85 posto prihoda na digitalnim izdanjima, također kaže da se korisnicima moramo, još više nego dosad, obraćati preko novih platformi.

Kao što je poznato, kroz posljednjih desetak mjeseci, Telegram Media Grupa natjecala se za akviziciju tiskanih izdanja poput Novog lista, Glasa Istre i Zadarskog lista; u tome smo vidjeli vrlo dobru priliku za unaprijeđenje i digitalizaciju tih proizvoda, ali i za daljnji razvoj tiskanog Telegrama.

Drugi zainteresirani investitor ponudio je više za navedena izdanja, a odluka Telegram Media Grupe je da fokus svoje proizvodnje i poslovnih aktivnosti prebaci tamo gdje sve više korisnika u Hrvatskoj provodi svoje vrijeme: na webu, mobilnim kanalima, društvenim mrežama i messaging aplikacijama.

Ekspanzija na digitalnim kanalima

Telegram Media Grupa nastavlja rapidni razvoj na svim ovim platformama, a u sljedećih nekoliko mjeseci planiramo niz novih digitalnih izdanja, aplikacija, rubrika i servisa. Strateški cilj grupe je da Net.hr postane prvi portal u zemlji, a Telegram najkvalitetniji web brend za novu generaciju.

Obzirom da zainteresiranoj publici želimo ponuditi sadržaj na svim platformama, Telegram će kao tjednik izaći još ovaj tjedan; od svibnja u tiskanom obliku izlazimo kao mjesečno izdanje, na raskošnom papiru i velikom broju stranica, s našim najambicioznijim člancima, specijalima i fotografijama.

O detaljima novog mjesečnog izdanja, kao i razvoju našeg digitalnog portfelja, izvijestit ćemo korisnike u narednih nekoliko tjedana.