Večeras objavljujemo istraživanje o tome što građani misle o odnosima sa Srbijom i izlazi li Hrvatska iz krize

Zadnji nastavak velikog istraživanja Telegrama.hr o stanju nacije

Telegram večeras objavljuje zadnji nastavak velikog istraživanja o stanju nacije. Pitali smo ispitanike slažu li se s tvrdnjom da Hrvatska izlazi iz recesije te kako gledaju na odnose Srbije i Hrvatske, točnije, treba li Vlada blokirati približavanje Srbije Europskoj uniji.

Istraživanje je provela ugledna agencija Mediana Fides. U prošli ponedjeljak smo objavili prvi nastavak s rejtingom stranaka i nastavili redom s rezultatima istraživanja o braniteljskim prosvjedima, smjeru i percepciji rada Vlade, Zoranu Milanoviću i Tomislavu Karamarku, Ivi Josipoviću i Milanu Bandiću.

Stanje nacije

Ovim serijalom, u kojem svaki dan u ovom tjednu objavljujemo novo istraživanje, bavimo se najvažnijim političkim te društvenim pitanjima u Hrvatskoj. Odlučili smo to učiniti u partnerstvu s tvrtkom Mediana Fides iz Ljubljane, jednom od najuglednijih regionalnih agencija za ispitivanje javnog mnijenja. Intencija je sasvim jednostavna: otkriti što građani Hrvatske misle o nizu tema koje sada dominiraju javnim prostorom.

Najvažnija politička i društvena pitanja

Naše istraživanje pokušava odgovoriti na to kakvo je stanje nacije: koga u politici podržavamo, što mislimo o najvažnijim protagonistima današnje politike i, konačno, kako istinski doživljavamo državu u kojoj živimo. Rezultate ankete objavljivat ćemo na Telegramu ovih dana, u nastavcima.

Konkretno, anketa Telegram / Mediana građane je pitala:

• za koju bi stranku danas glasali na izborima
preferiraju li Karamarka, Milanovića ili nekog trećeg za premijera
• što misle o ekonomskoj situaciji Hrvatske
• što misle o braniteljskim prosvjedima
• što misle o generalnom smjeru nacije
te niz drugih važnih pitanja (o slučaju Bandić, političkoj budućnosti bivšeg predsjednika Josipovića, poziciji prema članstvu Srbije u EU i drugo)

Agencija s kojom smo radili anketu ima značajno iskustvo. Osnovani su još 1992., a u nadolazećim godinama doživjeli su veliku poslovnu ekspanziju otvarajući podružnice u Zagrebu, Beogradu, Tirani i Skoplju. U Sloveniji su poznati po vjerodostojnim anketama raspoloženja javnosti koje naručuju najvažnije medijske kuće.