Večeras u 19 sati pročitajte anketu o Ivi Josipoviću i što građani misle o njegovoj kandidaturi na izborima

Kakve su reakcije na najavljeni povratak bivšeg predsjednika u politiku

Telegram večeras objavljuje četvrti nastavak istraživanja o stanju nacije koje se bavi bivšim predsjednikom Ivom Josipovićem i njegovim najavama o osnivanju stranke te izlasku na parlamentrane izbore. U serijalu istraživanja, koje je provela agencija Medijana Fides, dosad smo objavili rejtinge političkih stranaka, stavove o braniteljskom prosvjedu te, jučer, percepciju rada Vlade i usporedbu premijera Milanovića i šefa oporbe Tomislava Karamarka.

Stanje nacije

Ovim serijalom, u kojem svaki dan u ovom tjednu objavljujemo novo istraživanje, bavimo se suštinskim i najvažnijim političkim te društvenim pitanjima u Hrvatskoj. Odlučili smo to uraditi u partnerstvu s tvrtkom Mediana Fides iz Ljubljane, jednom od najuglednijih regionalnih agencija za ispitivanje javnog mijenja. Intencija je sasvim jednostavana: otkriti što građani Hrvatske misle o nizu tema koje sada dominiraju javnim prostorom.

Najvažnija politička i društvena pitanja

Naše istraživanje pokušava odgovoriti kakvo je stanje nacije: koga u politici podržavamo, što mislimo o najvažnijim protagonistima današnje politike i, konačno, kako istinski doživljavamo državu u kojoj živimo.

Konkretno, anketa Telegram / Mediana građane je pitala:

  • za koju bi stranku danas glasali na izborima
  • preferiraju li Karamarka, Milanovića ili nekog trećeg za premijera
  • što misle o ekonomskoj situaciji Hrvatske
  • što misle o braniteljskim prosvjedima
  • što misle o generalnom smjeru nacije
  • niz drugih važnih pitanja (o slučaju Bandić, političkoj budućnosti bivšeg predsjednika Josipovića, pozicija prema članstvu Srbije u EU i drugo)

Agencija s kojom smo radili anketu ima značajno iskustvo. Osnovani su još 1992., a u narednim godinama doživjeli su veliku poslovnu ekspanziju otvarajući podružnice u Zagrebu, Beogradu, Tirani i Skoplju. U Sloveniji su poznati po vjerodostojnim anketama raspoloženja javnosti koje naručuju najvažnije medijske kuće.