Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Telegram.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Zbilja ne znamo kako im uspijeva. HRT se danas malo zabunio pa su objavili da je u Rijeci uklonjena atomska bomba

Voditeljica je napravila nezgodni lapsus. Radi se o avionskoj bombi iz 2. svjetskog rata

ZADNJA IZMJENA: velj 13, 2020

Prije nekoliko dana je u središtu Rijeke, točnije u Izviđačkoj ulici, tijekom izvođenja radova pronađena avionska bomba iz Drugog svjetskog rata. Danas su radnici krenuli s uklanjanjem bombe, zbog čega su stanovnici koji žive u okolici morali biti evakuirani, predostrožnosti radi. Vijest o tome HRT je objavio jutros u svojim Vijestima u 10 sati, no tom prilikom došlo je do nezgodnog gafa.

Naime, tijekom priloga, voditeljica Vijesti zabunom je rekla da se radi o atomskoj bombi, a ne avionskoj. “Zbog uklanjanja atomske bombe zaostale iz Drugog svjetskog rata”, rekla je voditeljica, nakon čega se na ekranu pojavio prilog iz Rijeke. Naravno, jasno je da je riječ o pogrešci, no poprilično smiješnoj.

Da im je bar ovo prvi gaf

HRT u posljednje vrijeme baš briljira. Jednom su u Dnevnik pustili krivu kartu Ukrajine. Na vijest o Christianu Ronaldu su stavili krivog Ronalda, onog koji je bio faca 90-ih. Njihov komentator Drago Ćosić se našao u srediti nezgodnog skandala s preprodajom karata za svjetsko prvenstvo u nogometu. Malo su brljali u svojim infografikama, pa su prikazali kao da je 27 posto za trećinu više od 25 posto.

Kada su izvještavali o Kosovu, stavili su sliku zastave Srbije. A u emisiji Dobro jutro Hrvatska, promovirali su knjigu “Sto godina srbijanskog terora u Hrvatskoj”. No, ipak treba reći, promoviranje te knjige nije bio slučajni gaf, već su knjigu namjerno promovirali.

Ivan Luzar
Telegram autor
1347 članaka Više o autoru
Više s weba