Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Telegram.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

adidas je predstavio novi izgled trgovine u Ilici 21

ZADNJA IZMJENA: sij 13, 2020
Foto: Andrea Mulder

Ove subote, u Ilici 21 predstavljen je novi izgled adidas trgovine koji je nastao kroz zanimljivu suradnju branda adidas i svestranih umjetnika.

Za sve ljubitelje umjetnosti i urbanog izričaja organizirano je druženje na kojem su posjetitelji imali priliku po prvi puta vidjeti pobjednički rad natječaja pod nazivom Calling All Creators. U natječaju raspisanom u studenome u kojem je adidas pozivao sve zainteresirane likovne i primijenjene umjetnike, dizajnere i kreativne manufakturiste da prijave svoja kreativna rješenja te dobiju priliku izložiti svoj rad u adidas trgovini u Ilici 21, stručni je žiri između trideset i dvoje pristiglih radova odabrao rad Ostavi trag, autora Areka Nizinskog.

Sukladno temi natječaja koja je bila prenijeti unutar adidas trgovine dio gradske svakodnevnice i vizure grada, autor je prikazao razne dijelove Zagreba na sebi svojstven način dočaravajući kretanje koje je sastavni dio filozofije adidas branda.

. Andrea Mulder

“Ideja rada bila je prikazati kretanje i dijelove Zagreba kojima pojedinci svakodnevno trče za Suncem te istodobno zaustaviti pokret, a solarografija se nametnula kao idealna metoda jer s pomoću nje bilježimo kretanje Zemlje oko Sunca i trag koji Sunce ostavlja” kaže Arek Nizinski, grafički dizajner i filmolog rođen u Poljskoj. Također, autor je objasnio kako je rad stvarao više od godinu dana jer solarografija je metoda u kojoj se na određenu lokaciju postavlja papir za crno-bijelu fotografiju koji je osjetljiv na svjetlost i omogućuje da ekspozicija traje dugo te tako nastaju i fotografije u boji, baš kao što je nastala pobjednička serija fotografija.

adidas brand već dugi niz godina uspješno podržava kreativce kroz različite kampanje, pa je iz toga razloga i rad Ostavi trag postavljen na frekventnom mjestu trgovine gdje kupci mogu zastati, pogledati rad i inspirirati se za vlastitu etapu stvaranja.

. Andrea Mulder

Osim pobjedničkog rada na druženju su izloženi i radovi triju finalistica natječaja, Hane Tintor, Mateje Sučević i Nikoline Žabčić u prostoru adidas Sports Studija.

Povodom predstavljanja radova, okupili su se svi članovi stručnog žirija, Marina Mesar Oko, Filip Peraić, Ivana Nikolić Popović i Aleksandar Battista Ilić, inicijatori programa Projekt Ilica te Ivana Mićin koji su dali kratki osvrt na angažman u natječaju i suradnju adidas branda s umjetnicima.

. Andrea Mulder

Osim članova žirija, na event su došli i adidas ambasadori Korana Gvozdić, Ivan Šarić i Vid Juračić.

Pobjednički rad možete pogledati svaki dan u radno vrijeme adidas trgovine u Ilici 21 kao trajno kreativno rješenje te kao dio intervencije unutar programa Projekt Ilica na području Britanskog trga.

Telegram Promo
Telegram autor
903 članka Više o autoru