Carat #1 po RECMA kvalitativnom istraživanju – po deseti put!
Još jedna godina, još jedno RECMA priznanje za Carat
Jedna od vodećih agencija za medijsku strategiju i planiranje nastavila je niz pobjeda u velikom godišnjem istraživanju koje provodi RECMA, kompanija specijalizirana za analizu poslovanja medijskih agencija i jedan od najvećih autoriteta u medijskoj industriji. Ovogodišnje izvješće napravljeno je na temelju analize preko 700 agencija kroz 46 različitih tržišta i kroz 18 ključnih pokazatelja uspješnosti.
Carat Zagreb dio je internacionalne marketinške grupacije Dentsu Aegis Network, stoga smo zamolili Evu Renner, direktoricu Dentsu Aegis Networka u Hrvatskoj, za komentar na jubilarni Caratov uspjeh.
Kako komentirate Caratove pobjede 10. godinu zaredom?
Veliko je priznanje biti 10 godina na samom vrhu i dobiti jedno od najrelevantnijih priznanja u industriji, pogotovo u vrijeme dramatičnih promjena u medijskom okruženju.
S kakvim promjenama se suočavaju medijske agencije?
Promjena je često jedina konstanta u agencijskom poslovanju, stoga se sigurnost nalazi u prepoznavanju tih promjena, postavljanju visokih standarda i prilagođavanju poslovanja kroz pružanje vrhunske usluge. Medijski prostor se uvelike promijenio, pogotovo glede ostvarivog dosega i relevantnosti kampanja putem televizije i radija, tzv. „tradicionalnih medija“. Danas je prioritet stvoriti personalizirane poruke koje se pojavljuju u stvarnom vremenu i ne djeluju ometajuće. Stoga je vrlo važno znati povezati medije, kreativnost i tehnologiju. U ovoj industriji se ne može živjeti na staroj slavi, već samo putem konstantnog djelovanja. Potrebno je puno znanja, rada i entuzijazma.
Kako zadržati entuzijazam nakon toliko pobjeda?
Uvijek se treba natjecati s ostalima, ali i sa samim sobom. Cilj nam je da budemo inovativni, posvećeni kvalitetnim rješenjima, fokusirani na podatke i održivi uspjeh. Naša snaga su ljudi, ali i najnovije tehnologije, knowhow i sinergija koju Dentsu Aegis Network pruža agenciji Carat Zagreb te sve članice naše grupe kao što su digitalna agencija iProspect, medijska agencija Vizeum, Amplifi…
Neki quote za kraj?
U moru citata teško je izvući zaključak i pronaći rješenje, stoga bih radije stavila fokus na vrijednosti koje nas definiraju. Ambicioznost. Odgovornost. Kolaboracija. Fleksibilnost u razmišljanju te hrabrost za promjene i inovacije. Uvijek korak naprijed.