Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Telegram.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

CARWIZ rent a car na londonskom WTM-u potvrdio globalnu ekspanziju

ZADNJA IZMJENA: stu 7, 2019

I na ovogodišnjem WTM sajmu u Londonu, globalna tvrtka CARWIZ rent a car potvrđuje uspješnost franšiznog modela poslovanja koji trenutno pruža u petnaest zemalja diljem svijeta.

Trenutna situacija u industriji ukazuje na to kako unatoč zahtjevnim tržišnim kretanjima i sve većem broju konkurenata, tvrtke koje svakodnevno primjenjuju izvrsnost poslovanja, brinu o klijentima, i partnerima pružaju kvalitetnu podršku uspijevaju ostvariti zadane poslovne ciljeve. Tako se kao glavni preduvjet rasta tvrtke pokazalo kvalitetno upravljanje franšizama i potpora koju Carwiz pruža. Interes za Carwiz franšizu na londonskom WTM-u iz čak dvadesetak zemalja to i potvrđuje:

Iskazani interes dolazi iz europskih, američkih pa sve do nama egzotičnih i dalekih zemalja zahvaljujući usluzi koju nudimo svojim partnerima – od svakodnevnog kontakta bez obzira na vremensku razliku, mentoriranja pa sve do njihovog osamostaljenja, faze u kojoj smo podrška iz pozadine. Predviđeni rast tvrtke do kraja godine je na dvadeset zemalja. Velik broj partnerstva ostvarili smo zahvaljujući našem vizualnom identitetu koji se i na sajmu pokazao kao vrlo atraktivan i uspjehu koji smo postigli u svega dvije godina poslovanja a tijekom kojih smo se nametnuli kao jedan od najjačih igrača rent-a-car industrije.“, pojašnjava Dobrilović događanja za vrijeme trajanja samog sajma.

Franšizni partneri s Malte na WTM sajmu u Londonu

Interes iz zemalja poput Qatra, Indije, Mauricijusa, Dominikanske Republike, Floride, Azerbejdžana ukazuje na to da globalni brend može unaprijediti lokalno poslovanje, dati mu na važnosti i poboljšati prodaju, odnosno Carwizova globalna prisutnost brenda ukazuje na to kako cijena nije jedini i najvažniji čimbenik tržišta.

Timu iz Carwiz Hrvatske na sajmu su se pridružili i franšizni partneri iz Grčke, Srbije, Islanda, Malte, Poljske i Turske ističući zadovoljstvo pruženom podrškom, kontinuiranom nadogradnjom sustava i usavršavanjem usluge. Sam nastup na sajmu u Londonu za franšizne partnere prilika je za razmjenu iskustva, uspostavljanje novih suradnji i kontakata, te predstavlja početak priprema za sezonu 2020.

Franšizni partneri iz Grčke na WTM sajmu u Londonu

Svjetski je turistički WTM sajam u Londonu predstavio trendove, izazove i inovacije okupljajući ključne dionike svjetske industrije putovanja. Procjenjuje se da je ovogodišnji sajam obišlo više od 50.000 turističkih i poslovnih predstavnika iz cijelog svijeta, od agenata, ulagača, predstavnika medija pa sve do ministara i visokih dužnosnika i ključnih dionika iz cijelog svijeta.

Telegram Promo
Telegram autor
670 članaka Više o autoru