Evo što je poznatog uličnog umjetnika Tomislava Lončarića Lonca inspiriralo za ovogodišnju etiketu Ožujsko Božićnog piva

Izložba koja slavi 30 godina posebne edicije piva

Osmisliti etiketu za Ožujsko Božićno pivo poznatom uličnom umjetniku Tomislavu Lončariću Loncu nije bio težak zadatak. Zamislio je pogled kroz prozor u topao dom ukrašen lampicama u kojem se na terasi hladi Božićno pivo i prenio ga na svoj crtež koji krasi ovogodišnje, trideseto izdanje boce Ožujsko Božićnog piva.

„Htio sam prenijeti osjećaj zajedništva i atmosferu Božića na svoj crtež i dobiti efekt omota za strip“, otkriva Lonac pozadinu svoje inspiracije koja se sjajno uklopila u poruku Zagrebačke pivovare koja glasi: širimo dobre emocije i ovih blagdanskih dana uživajmo u druženju i posebnim trenucima koji su još ljepši uz poseban okus Božićnog piva.

„Volim pomicati granice u svom radu. Isprobavam one stvari u kojima mislim da sam loš jer se želim mijenjati, želim realizirati ono što mislim da mi ne leži, napredovati i konstantno se razvijati. Ljudi čijem se radu divim postavljaju ljestvicu visoko i dok to promatram mogu od svega odustati ili ići dalje. Nije mi cilj biti prepoznatljiv isključivo po jednoj vrsti stvaralaštva ili jednoj temi. Jer ako se zatvoriš u svoj svijet i ne prihvaćaš izazove, to nije dobro“, objašnjava Lonac čiji murali krase brojne zidove i ulice diljem svijeta i dodaje kako je sjajno raditi komercijalne stvari koje nađu put do široke publike. Takvih je primjera u novijoj povijesti umjetnosti puno. Zato su u Zagrebačkoj pivovari posebno ponosni na svoju 30 godina dugu tradiciju s Božićnim pivom i na suradnju sa svih 30 umjetnika.

Tomislav Lončarić Lonac i Diana Jokić, menadžerica korporativnih komunikacija Zagrebačke pivovare

Ožujsko Božićno pivo i njegova etiketa s vremenom su postali posebno, prepoznatljivo mjesto hrvatske vizualne kulture, pa se Lonac ove godine pridružio nizu poznatih umjetnika koji su do sada oslikali etiketu prigodnog blagdanskog piva.

„Nisam odmah bio svjestan u kakvom sam se prestižnom društvu umjetnika našao. Znao sam za kolege mojih generacija, ali nisam znao da su i moji profesori bili dio te priče“, govori nam Lonac pri obilasku izložbe etiketa koje su za Ožujsko Božićno pivo svojedobno radili i Antun Mateš, Ivan Lovrenčić, Vasilije Jordan, Ivan Lacković Croata, Miroslav Šutej, Rudolf Labaš, Zlatan Vrkljan, Zlatko Kauzlarić Atač, Đuro Pulitika, Vasko Lipovac, Rudolf Pater, Željko Kipke, Vjekoslav Vojo Radoičić, Matko Trebotić, Mladen Veža, Bruketa&Žinić, Ivica Propadalo, Livijo Rajh, Marko Tadić, Zlatan Vehabović, Mladen Donadini, Miron Milić, Manuel Šumberac, Saša Šekoranja, Rene Bachrach Krištofić, Ivona Jurić, Nikolina Zanetti, Stipan Tadić i Monika Meglić. A sve dosadašnje etikete Božićnog piva izložene su do kraja godine u prigodnom blagdanskom postavu u atriju Galerije Klovićevi dvori.

„Drago nam je da su baš ovi umjetnici dali svoj potpis etiketama i na najbolji mogući način povezali umjetnost, tradiciju i blagdane. Svaka od ovih priča je drugačija i jedinstvena. Osmišljeno i proizvedeno za uživanje u najljepšem dijelu godine, Božićno pivo postalo je omiljeno osvježenje i neizostavan dio blagdanskog stola za kojim nastaju nezaboravne uspomene”, komentirala je Diana Jokić, menadžerica korporativnih komunikacija Zagrebačke pivovare.