Nekad je nužno odabrati stranu

Hrvatski Telekom predstavlja liniju donjeg rublja Connected Underwear kao savršen poklon za Valentinovo

Connected Underwear linija dio je kampanje „Better together“ kojoj je cilj potaknuti razgovor o utjecaju mobilnih uređaja na odnose mladih parova

Istraživanje Deutsche Telekoma u europskim zemljama pokazalo je da 36 posto parova od 18 do 34 godine osjeća kako njihov partner previše vremena provodi na mobilnim uređajima kada su zajedno. Čak 56 posto njih kaže da mobilne uređaje provjeravaju barem ponekad kad su u krevetu s partnerom. Trećina anketiranih kaže da tehnologija utječe na njihovu sposobnost da budu intimni s partnerom.

Upravo stoga pokrenuta je kampanja “Better Together” kojoj se priključuje i Hrvatski Telekom. Cilj te kampanje jest olakšati stvarne veze između mladih parova, potičući razgovor o tome kako mobilni uređaji utječu na sadašnji trenutak i na međuljudske odnose. Povezano donje rublje idealan je poklon za Valentinovo za sve parove kojima nekad tehnologija ometa trenutke intime.

Kada se koristi, povezano donje rublje aktivira “Ljubavni način rada” na pametnim telefonima parova, postavljajući romantičnu atmosferu automatskim aktiviranjem „do not disturb“ načina i svirajući romantičnu playlistu.

Povezano donje rublje sadrži dva komada donjeg rublja za oba partnera, dva LoveChipa i upute, pakirane u pamučnu torbu za višekratnu upotrebu. LoveChipovi se povezuju s mobilnom aplikacijom Connected Underwear. Kada se pomakne, LoveChip će poslati poruku na telefon partnera nakon čega partner dobiva pozivnicu. Ako prihvati, uključuje se LoveMode playlista, reproducira se romantična pozadina i aplikacija pita želi li korisnik omogućiti “do not disturb” način. Više detalja o liniji i korištenju samog rublja možete saznati na linku.

‘Hrvatski Telekom želi istaknuti pozitivnu ulogu koju tehnologija može igrati u našem svakodnevnom životu. Iako su nam mobilni uređaji omogućili da budemo povezaniji nego ikad prije, tehnologija se često navodi kao ključni faktor koji utječe na naše stvarne trenutke povezanosti. Naš je cilj ovom kampanjom potaknuti mlade na promišljeno korištenje tehnologije, a kroz ovu kampanju to možemo učiniti na zabavan i provokativan način’, rekla je Branka Bajt, direktorica Sektora za brand u Hrvatskom Telekomu.

Proizvode iz Connected Underwear linije moguće je kupiti klikom na link gdje su dostupni od danas, 6. veljače.