INTERVJU: Tomislav Bekavac, operativni direktor tvrtke PEPCO Croatia

Uspješna poslovna priča

Kada pričamo o uspješnim tvrtkama u Hrvatskoj, ne možemo zaobići PEPCO. Od ulaska na hrvatsko tržište 2017. pa do danas, otvorili su 65 trgovina i ostvarili preko 500 milijuna kuna brutto prometa. Lijepa je to priča, iako nije izvorno hrvatska.

Tomislav Bekavac, operativni direktor tvrtke PEPCO Croatia, jedan je od ljudi na čelu ove uspješne poslovne priče.

Kakav je bio inicijalni plan ulaska na tržište Hrvatske?

Naš plan bio je otvaranje 80 trgovina u razdoblju od pet godina i, s već 65 otvorenih u tri godine, možemo reći da smo na odličnoj putanji koja će nas dovesti do zacrtanog cilja. Tu je važno napomenuti da imamo više od 600 zaposlenih, od čega ih je 40 u središnjem uredu, a ostatak u trgovinama na području cijele Hrvatske. Što se ostvarenog prometa tiče, stojimo uz bok najjačim trgovcima tekstilom, Zari i H&M-u.

Iz hrvatskog središnjeg ureda pokrivamo i teritorij Slovenije, u kojoj dosad imamo 24 otvorene trgovine.

Tomislav Bekavac, operativni direktor tvrtke PEPCO Croatia

Koji su glavni razlozi vašeg impresivnog rasta na tržištu?

Istaknuo bih kvalitetnu i iznimno ambicioznu strategiju, jer je uključivala ekspanziju u cijeloj zemlji. Odličan feedback koji smo od samih početaka dobivali od kupaca, tu su strategiju i ubrzali, jer smo u prvoj godini otvorili više trgovina od inicijalno planiranih, a ujedno premašili prodajne ciljeve koje smo postavili.

Što mislite koji su glavni razlozi vaše popularnosti kod kupaca?

Na prvom mjestu bih istaknuo naše djelatnike, i one u trgovinama i one u središnjici, jer bez njihova truda i rada, ne bi bilo ovako uspješne PEPCO priče u Hrvatskoj, odmah potom stavljam naš asortiman, omjer cijene i kvalitete, brzinu izmjene ponude i dostupnost trgovina diljem zemlje.

Postoje li neki izazovi u poslovanju i kako ih svladavate?

Naš najveći izazov je poboljšanje brzine dostupnosti proizvoda u svim trgovinama, jer se svakodnevno suočavamo s izuzetno visokom potražnjom.

Kao što znate, kreirati uspješnu poslovnu priču, pogotovo u ovako kratkom roku, iznimno je teško. No, ostati na vrhu i ostvarivati kontinuiran iznadprosječan rast u svim narednim godinama još je veći izazov. No ne bojimo ga se jer smo dokazali da možemo. Naučili smo brzo reagirati na trendove, bilo u segmentu odjeće za odrasle i djecu, bilo u segmentu kućanskih proizvoda.

Pepco

Brendovima je predblagdansko razdoblje jedno od najvažnijih prodajnih razdoblja u godini, računate li i vi na još bolje ovogodišnje rezultate nakon blagdana?

PEPCOV božično-novogodišnji asortiman iznimno je bogat i raznovrstan. Prednjači kategorija igračaka, pogotovo brendiranih. Novitet nam je proširena kategorija licencirane odjeće za djecu koja u našim trgovinama ima iznimno atraktivan omjer cijene i kvalitete.

S obzirom na izvrsne rezultate u svim dosadašnjim godinama, jesu li planovi za budućnost ambiciozni?

Naš plan za budućnost vrlo je jednostavan – doći do 100 trgovina u Hrvatskoj i priječi više od jedne milijarde kuna prometa godišnje u razdoblju od 3 godine!

Vjerujemo u svoj brend, u ljude koji svakodnevno doprinose našem rastu i u prilike za koje smatramo da još uvijek nisu u potpunosti iskorištene.