Još 2 dana do početka Drive-In Kina, humanitarnog eventa – s razmakom!

Od ovog četvrtka svake večeri po jedna filmska predstava u prvom Drive-In Kinu s dva ekrana na Istočnom parkiralištu Zagrebačkog velesajma. Još dva dana i u Zagrebu konačno kreće prvo Drive-In Kino – s razmakom.

Od četvrtka, 14. svibnja, pa sljedećih osam dana, svake večeri od 21 sat na Istočnom parkiralištu Zagrebačkog velesajma na dva velika ekrana prikazivat će se atraktivni filmski blockbusteri. „Kažu naši doktori da pobjeđujemo korona virus, a mi našim Drive in kinom s razmakom želimo vratiti život u naš grad. Dosta je bilo izolacije po stanovima i kućama, red je da izađemo van.

Barem u automobilima, pa uz cugu i kokice koje vam poklanjamo na ulazu, u dobrom društvu pogledajmo jedan od osam izvrsnih filmova koje smo odabrali za vas,“ – poručuje jedan od voditelja projekta Drive in kina Zoran Krečar iz zagrebačke tvrtke Kreativna poslovna rješenja. U osam večeri Drive-In Kina na otvorenom na rasporedu su filmovi poput Yesterday (14. i 21.5.), Brzi i žestoki: Hobbs & Shaw (15.5.), Prvi čovjek (16.5.), Prevarantice (17.5.), The Shiny Shrimps (18.5.), Emma (19.5.) i Smrtonosni strojevi (20.5).

Filmovi će se prikazivati na dva 15-metarska ekrana, a zvuk filma posjetitelji će moći pratiti putem svojih radijskih aparata u automobilu koji će biti prilagođen privremenoj radijskoj frekvenciji. Organizator se pobrinuo za potpuni komfor, pa će tako biti na raspolaganju veći broj toaleta s tekućom vodom, sapunom i papirnatim ručnicima, te sredstvima za dezinfekciju, kao i spremnicima s poklopcima za sigurno odlaganje korištenih papirnatih brisača.

Odlična zabava humanitarnog karaktera
Prihod od ulaznica ovog osmodnevnog eventa bit će doniran Kliničkoj bolnici Sestara milosrdnica u Zagrebu. Cijena ulaznice za dvije osobe iznosi 100 kuna te uključuje poklon paket s osvježavajućim pićima i grickalicama.

Ulaznice za Drive-In Kino moguće je kupiti putem Entrio sustava, a više informacija o događanju potražite na službenoj web stranici projekta. Realizaciju projekta Drive-In Kina u Zagrebu omogućila je njemačka farmaceutska kompanija STADA, a sponzorski se pridružuje Stella Artois. Medijski partneri projekta su RTL televizija, portal Net.hr, Radio Antena, Jutarnji.hr, Gentleman.hr, CentarZdravlja.hr, Zoona.hr, Go2Digital, Midas Network i Entrio.