‘Luna’ je novi glagol za čišćenje - prema Urban Dictionaryu

Kako FOREO doseže 45 milijuna kupaca širom svijeta, ime njegova revolucionarnog uređaja za čišćenje postalo je sinonim za čišćenje lica prema Urbanom rječniku

Smatra se da su najznačajniji svjetski brendovi zacementirali svoje mjesto u popularnoj kulturi onog trena kada se njihovo ime počne koristiti kao glagol – poput
„Google“, „Netflix“ i „Nike“. Švedski skintech brand FOREO doseže isti status jer je naziv njihova LUNA uređaj sada službeno uveden u Urban Dictionary kao sinonim za čišćenje lica.

Iva Belić, Marketing manager tvrtke FOREO kaže: „Otkako smo lansirali svoj prvi LUNA uređaj 2013. godine, transformirali smo rutinu čišćenja lica milijuna ljudi širom svijeta uz nevjerojatne rezultate. Činjenica da je LUNA priznata kao glagol za tech powered čišćenje svjedoči da se radi o čistoj inovaciji proizvoda i besprijekornom načinu na koji se LUNA uređaji uklapaju u živote naših potrošača.

LUNA – novi glagol za čišćenje.

Linija LUNA uređaja za čišćenje s T-Sonic tehnologijom nudi rješenje za postizanje osvježene, blistave i duboko očišćene kože kod kuće ili u pokretu. Proizvedeni od ultrahigijenskog silikona i upotpunjeni vrhunskom tehnologijom, uređaji uklanjaju 99,5% prljavštine, sebuma, znoja i mrtvih stanica kože lica kako bi otkrili blistav ten.
Za više informacija posjetite www.foreo.com